SEO מענה לכל דרישות גוגל המתעדכנות רצים ריצות ארוכות בשבילך!
ולשמור על הובלה? קידום אורגני עדכני 2020 דו"ח פעולות שקוף מלא להוביל בתחרות רבת משתתפים לחץ לבדיקה אורגנית לאתרך ומחקר מילות מפתח בחינם

רצים ריצות ארוכות בשבילך

בנירוקום אנו רצים ריצות ארוכות בשביל לקוחותינו ושומרים על הובלה מדידה ומחזורית כבר מ-2010
ותמיד סיפקנו שקיפות מלאה (!) ללקוחותינו בכל שירותי הקידום האורגני “SEO”,
ובנירוקום מתעדכנים תדיר בדרישות גוגל החדשות כולל תיקונים נדרשים לפי הודעות סרץ’ קונסול של גוגל(SEO 2020)ואספקת קידום אורגני עדכני שעובד ומביא תוצאות ולכן בנירוקום אין התחייבות תקופתית.
תנו לנו לרוץ גם בשבילכם – ולשמור גם לכם על הובלה בתעשייה בתוצאות גוגל העליונות.

השאר פרטיך , ועם אינטרס משותף של הצלחה משותפת וללא כל התחייבות תזכו לגלות מה קורה כשאתרכם מגיע לעמוד ראשון בגוגל ונשאר בטופ >>>
* לבדיקת קושי אורגני בכל תעשייה בארץ או בחו”ל ובדיקת אתרכם , מיקומו וכוחו האורגני ללא כל עלות

השאירו פרטים עכשיו או צרו קשר בטלפון 

מעדיפים שיחה אישית עם נירוקום כבר עכשיו? התקשרו אלינו בטלפון:
02-561-90-67

קידום אורגני (SEO)

לפני שתשלמו קבלו מאיתנו קצת מידע ושירות ונשמח להכיר ולגמרי בחינם

בעל אתר מקודם – רוצה לבדוק אתר המצב האורגני של אתרך? לא מספקים לך שקיפות פעולות קידום ? אל תישאר באפלה.
בדיקה חינם עד (5 ביטויים עיקריים) – וגלה דרך כלים מתקדמים של נירוקום מה מצב אתרך,
כמה הקידום האורגני באתרך היה מדויק ונכון עד כה, ומה כדאי לשפר?
נירוקום תספק לך תשובות במקום, וגם תשלח לך את הנתונים.

לא קידמת את אתרך? איך מתחילים קידום אורגני? 
הכל מתחיל במחקר אורגני – מחקר SEO  מקדים לפני תשלום יכול להבטיח שצפי הקידום שלך יהיה הגיוני, שלא תשקיע יותר מידי או פחות מידי (לפי מדידת התחרות פר ביטוי)
מעוניין במחקר SEO מקדים?
נספק לך מחקר מילות מפתח מלא לקידום אורגני ויעוץ ללא כל עלות:

מה כולל מחקר SEO מלא לאתר חדש?
– מציאת הביטויים הרלוונטייים ביותר ללקוח ולאתרו לפי מטרות קידום ראשוניות
– הרחבת חיפוש ומציאת ביטויים רלוונטיים משניים
– בחירה יחד עם הלקוח
מה הביטוים הנבחרים למיקוד אורגני הכדאיים ביותר לSEO ברגע נתון?
בכל תעשייה ובכל מקום בעולם.

לפי איזה מדדי SEO בוחרים את הביטויים?
א. עצימות התחרות SEO הקיימת לביטוי (קושי אורגני)
ב. מספר החיפושים הממוצע החודשי
ג.  מיקום נוכחי (באתר שכבר עבר תהליך קידום ברמה כלשהי)

למה עדיף להתמקד ולא להתפזר במספר הביטויים?
חשוב להבין דבר מהותי,
קידום כל ביטוי פנימי הנמצא בעמוד פנימי באתר, הוא כמו קידום אתר שלם בפני עצמו! (בכל תעשייה שאינה דלילה ורוב הביטויים הכדאיים לקידום אורני)
ואכן, האתרים הם “מכלול עמודים”,
אך זה העמוד הוא זה שמתחרה באורגני מול עמודים אחרים ולא מול אתרים אחרים.
אם לכל ביטוי מקודם , חובה ראשית לייצר עמוד וכל כל עמוד צריך לקבל יחס מלא נפרד,
הרי שאם תנסו לקדם 20 אתרים (20 עמודים כנגד דוגמה של 20 ביטויים שונים)
כאשר המתחרה המשקיע אותה עצימות קידום אך משקיע הכל ב-5 ביטויים
(חבילת קידום מקבילה בנפח הקידום האורגני שלה)
עם התפזרות, כל עמוד יחכה בתורו להתייחסות והוספת פעולה אורגנית בסבב בין כל העמודים.
ובצורה שכזאת לא ניתן כלל להתמודד עם מתחרים בתעשיות תחרותיות שמתמקדים.

כי ככל שההתמקדות היא על יותר ביטויים, שעות העבודה המוקדשות לקידום צריכות להתפרס על פני הרבה יותר ביטויים, ופר ביטוי כל ביטוי מקבל פחות יחס אורגני נקודתי לאורך זמן. ולכן המתחרים החזקים ביותר יתמקדו בביטויים ספציפיים , וכיוצר מכוח הקידום של ההתמקדות גם שאר עמודי האתר מתקדמים תחת כל ביטוי! לכן עדיף למקד קידום למה שהכי חשוב ותחרותי, ניתן לבקש לעקוב אחרי עוד 20 ביטויים משניים ולגלות שגם הם מתקדמים גם ללא התמקדות ספציפית ובלי לגרוע מהקידום המוקדש לביטויים הנבחרים. נזכור שאם אחד מתפזר והשני מתמקד… למתפזר אין סיכוי להגיע גבוה יותר בביטויים שהמתחרה שמתמקד משיג כשהוא עצמו לא מתפזר.

איך בוחרים את החבילה המתאימה לקידום אורגני SEO?
לפי כמות הביטויים שרוצים לקדם וביחס לעצימות התחרות הקיימת בהן, כך שביטויים תחרותיים מאוד מעידים על מתחרים שמשקיעים יותר וחבילה קטנה מולם לא תספיק ולהיפך. ובתעשייה בינונית או קלה (לפי המחקר) חבילה בינונית או גדולה תשיג תוצאות במהירות כפולה או משולשת. וכך בוחרים את החבילה המתאימה ביותר לפי מטרות הלקוח.

כל אתר בחודש ראשון יקבל בדיוק אותו טיפול המכיל פעולות קידום חשובות שהן הבסיס לקידום ההמשכי. הכנה לקידום אורגני באופן יסודי :

תחשבו על זה כך: בדיוק לפני המרוץ אנו לוקחים את האוטו שלך , מחליפים לו גלגלים, מחליפים את המתלים, שמים תוסף דלק, ומוסיפים לחצן NOS… והופכים אותו לסטריט קאר (רכב משודרג)
למה?
כי המתחרים החזקים ביותר מתחרים עם “רכבים משודרגים”
וכי עם רכב משופר, על פעולה בהמשך תשפיע טוב יותר
והדלק בהמשך ישפר תמיד
א. מהירות
ב. מרחק נסיעה.
וכך גם אתר שמקבל הכנה לSEO היטב יתמודד טוב יותר עם מתחרים שהמקדמים שלהם גם מקפידים על כל העיקרים גם יחד, וקבלת יתרון משמעותי מול כל האתרים המתחרים שאינם שמים דגש התחלתי זה.

מה כולל הכנת אתר לקידום אורגני “און סייט”  (ON SITE) ?
– עדכון SITEMAP של האתר לפי הביטויים הנבחרים, הכללת העמודים החשובים
ומעדכנים פריאורטי
–היררכית קידום, איזה עמודים הם בעלי חשיבות באתר מול עמודים בעלי חשיבות פחותה. נתון שגוגל לוקחים בחשבון ומשפיע על כלל הקידום באתר.
– בדיקת SITE על האתר ומציאת כל עמודי האתר המאונדקסים ברשת (לאתר ותיק) ואיתור דפים מאונדקסים מיותרים , במידה ומאתרים שגיאות , מדווחים ללקוח ומתחילים
טיפול , כך שגוגל יאנדקסו רק את העמודים והחלקים הרלוונטיים באתר לתהליך קידום אורגני מקצועי ואפקטיבי יותר.
– בדיקת מהירות טעינה של עמוד הבית
– הגברת מהירות טעינה של עמודים מקודמים
– סידור תוסף SEO
– סידור אתר/עמודי הקידום
להתאמה לניידים (טקסט קטן להגדיל, ולהסיר כפתורים או לסדרם אם יש)
– גיבוי אתר מלא לפני עדכונים
– עדכון לגרסה אחרונה:
עדכון כל תוספי הוורדפרס
עדכון גרסת הוורדפס
עדכון גרסת התבנית וורדפרס
עדכון שם אתר ותיאור אתר
– בדיקת תקינות לאחר עדכונים , וטעינת גיבוי מיידי במידה והעדכון יצר

אילו תוספי וורדפרס אנו לרוב מתקינים על האתר בשעובר תהליך ההכנה לקידום אורגני?  (בוורדפרס ושופיפיי):
– תוסף קידום אורגני מומלץ והגדרתו לקידום נקודתי של התוספים
– תוסף קאש מומלץ (להגברת מהירות טעינה של כלל האתר)
– תוסף מעקב – LOGלתיעוד כל שינוי שנוצר באתר
– תוסף הגבלת נסיונות כניסה
– תוסף אבטחה חינמי (או התקנה של תוסף בתשלום של ענקית האבטחה סוקורי)
* אתר המקודם אורגני הוא נכס המושקעים בו כספים רבים ולכן נושא אבטחת האתר חשובה לבעל האתר , שכן זה מאבטח את תקינות הקידום לאורך זמן. לכן נמליץ תמיד לאבטח גם בתוסף בתשלום ובמידה ולא מעוניינים נתקין תוסף אבטחה חינמי , אך יכולות האבטחה שלו מוגבלות.

והטויוטה קורולה שלכם – עכשיו הפכה למכונית מרוץ מבחינת קידום אורגני SEO
ובמצב אידיאלי להתמודד

מהי הכנת אתר בסיסית לקידום אורגני “אוף סייט” (OFF SITE)?
– התחלת מעקב של כל הביטויים הנבחרים במערכת העוקבת יומית אחרי התקמדות
ואספקת דוח ראשון של מיקומים לפני תהליך הקידום
– התקנת גוגל סרץ קונסול
– התקנת גוגל אנלטיקס
– שליחה לסריקה ראשונה אחרי סידור האתר והעדכונים

האתר מוכן , מה עכשיו?
מה כולל תהליך הקידום האורגני השוטף?
המכונית מרוץ מוכנה? עכשיו למרוץ עצמו!

גם הוא מתחלק לאון סייט (ON SITE SEO) ואוף סייט (OFF SITE SEO)
בתחרות הזאת המשקל של הקידום אורגני אוף סייט הופך לגדול
ובאתר כמובן יש המון פעולות קידום , כדי לשפר עוד ועוד את היכולת של האתר תוך כדי תנועה

מה כלול בהכנת אתר לקידום אורגני ON SITE?
– סידור מבנה קישורים באתר,
– יצירת משפך קישורים, אל העמודים אליהם שמים דגש קידום,
– עדכון מפת אתר דרך הסרץ קונסל של גוגל.

מה כלול בהכנת אתר לקידום אורגני OFF SITE?
– חיבור האתר לכלי תקשורת עם גוגל – סרץ קונסול של גוגל (google search console)
– קידום אורגני SEO 2020 חייב לכלול בתוכו היום התייחסות דו שבועית לפחות ל:
– קידום לפי סרץ קונסול של גוגל , הוא הכלי היחידי והרשמי של גוגל לתקשורת עם “בעלי האתר” או מקדמי האתר לצורך העניין, והחל מ-2020 התחילו להכניס שגיאות כמעט לכל עמוד ודרישות סידורי עמוד לפי דרישותיהם המשתנות גם הם על הדרך. ולכן גם ההכנה האורגנית לא מספיקה כדי להשאיר את האתר על סטטוס “הכל תקין” מול גוגל .
אנו רואים בקשות לתיקוני עמודים והתאמותם לניידים (כפתורים קרובים מידי בנייד או טקסט קטן מידי שגיאה פופולארי השנה) והתוצאה שגם אם הייתה מקום 1 בגוגל נעלמה לה קליל עד תיקון ושליחת בדיקה מחודשת לגוגל דרך הסרץ קונסל בעמודה של השגיאה, וחזרה רק אחרי בדיקה ואימות של התיקון…

משמע, שכל אדם שחפץ בשמירה על מיקומו האורגני, גם אם לא מקדם כל חודש בפועל, להקפיד על תיקון מיידי של שגיאות שונות שהסרץ קונסל מעלה?
כן בהחלט. ועדיף ע”י גורם מקצועי כ”תחזוקת SEO שוטפת” אחרת קל על שגיאה לאבד מיקומים שניתן לשמר גם אם רק ניקוי שגיאות בסרץ’ קונסל של גוגל.

האם קישורים (Links) המפנים אל האתר , עדיין נחשבים המדד החשוב ביותר בדירוג גוגל של אתרים ברשימה האורגנית?
עם השנים נוספו לאלגוריתם החיפוש של גוגל כ-200 פרמטרים , אך הנתון הידוע ביותר כגורם משפיע על מיקומי דירוג האתרים מאז קום גוגל (החידוש שלהם היה דירוג לפי מספר קישורים מפנים לפי ביטוי בתחילת דרכם ב1998 ועד היום נתון זה הוא מהחשובים ביותר OFFSITE

מה משמעות המשפט: “יצירת קישורים איכותיים לקידום ארגני אפקטיבי”?
הקישור גם ב-2020 נשאר אחד הפרמטרים החשובים ביותר להתקדמות אורגנית
אך היום “איכות הקישור” הפכה לקריטית!
קישורים שבעבר היו תקינים היום מקבלים ענישה נקודתית מגוגל (כמו קישור מאתרי מאמרים, או אתרי סימניות/קישורים) ולכן בחירת הקישור הנכון דורש ידע והבנה עמוקה ונסיון בעולם ה-SEO
תוך ניתוח נתונים בשילוב כלים מתקדמים ביותר , ניתוח פרופילי הקישורים של המתחרים שבמקומות 1-5 , ומציאת מקורות קישורים כשרים כובע לבן שמועילים לאתר ולהתקדמותו בזמן קצר.

שקיפות שקיפות שקיפות –
למה חשוב לבחור בספק הנותן שקיפות מלאה לפעולות הקידום עצמם בכל חודש?
ב-2020 ניתן כבר להצהיר כי שקיפות של ספק SEO היא לא רק חשובה, אלא קריטית
ואין שום סיבה רלוונטית שלא יספקו ללקוח מפרט של כל פעולות הקידום שנעשו במהלך חודש
אלא אם כדי להסתיר איכות נמוכה של קידום או תדירות קידום נמוכה עד אפסית.

במה דו”חות הקידום האורגני של נירוקום שונים מספקים מתחרים?
נירוקום מספקת דו”ח מלא של כל הפעולות קידום במהלך החודש בנוסף לדו”ח מיקומים
שמעיד על התקדמות לפי יום, שבוע, וחודש , כדיווח מלא על התקדמות אתרכם.
כך עם נירוקום אתם תמיד בטוחים שקיבלתם תמורה מלאה ומקצועית
ואת תהליך הקידום ניתן גם להעביר לכל גורם בהמשך שיקבל תמונה מקצועית מלאה איפה האתר ומה נעשה ובאיזה סדר ויתאפשר לו המשך קידום קל ויעיל מנקודה זו ואילך .

האם יש התחייבות תקופתית לחבילות הקידום האורגני בנירוקום?
עם נירוקום אין התחייבות על השירות כלל. הלקוח חופשי להמשיך או לעזוב בסוף כל חודש (השירות הוא חודשי) זאת משום שאנו מאמינים ביכולותינו לספק שקיפות ואמינות ולדבר בתוצאות מספקות
וקהל לקוחות נירוקום כולם בוחרים להשאר איתנו חודש אחר חודש
ואנו מזמינים גם אותכם להצטרף לרנסנס הקידום האורגני של נירוקום ולראות בעצמכם.

איך מתחילים קידום אורגני עם נירוקום?
משאירים פרטים בטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם לסריקת האתר ומחקר אורגני של אתרכם והביטויים שתציינו לבדיקה, להערכת קושי הקידום פר ביטוי.
ומתחילים לראות את התמונה המלאה ומה כדאי יותר ומה פחות ואיזה צפי אורגני כן ניתן לצפות באופן כללי פר ביטוי

כל אתר בחודש ראשון יקבל בדיוק אותו טיפול המכיל פעולות קידום חשובות שהן הבסיס לקידום ההמשכי. הכנה לקידום אורגני באופן יסודי :

תחשבו על זה כך: בדיוק לפני המרוץ אנו לוקחים את האוטו שלך , מחליפים לו גלגלים, מחליפים את המתלים, שמים תוסף דלק, ומוסיפים לחצן NOS… והופכים אותו לסטריט קאר (רכב משודרג)
למה?
כי המתחרים החזקים ביותר מתחרים עם “רכבים משודרגים”
וכי עם רכב משופר, על פעולה בהמשך תשפיע טוב יותר
והדלק בהמשך ישפר תמיד
א. מהירות
ב. מרחק נסיעה.
וכך גם אתר שמקבל הכנה לSEO היטב יתמודד טוב יותר עם מתחרים שהמקדמים שלהם גם מקפידים על כל העיקרים גם יחד, וקבלת יתרון משמעותי מול כל האתרים המתחרים שאינם שמים דגש התחלתי זה.

אם אין אתר כלל מתחילים מהשילדה!
מהיא שלדת ה-SEO?
שלדת ה-SEO היא
א. מהיא בחירת דומיין יחודי לSEO? ומה ההשפעה של דומיין (כתובת האתר) על הקידום? 
בחירת דומיין יחודי לSEO לדומיין השפעה רבה מאוד על הקידום האורגני! כל כתובת באתר מתחילה מהדומיין עצמו, זהו פרמטר שאם ניתן לגעת בו במיוחד לטובת הקידום האורגני, זה משהו שיכול להועיל רבות לכלל תהליך הקידום ההמשכי. וגם לסיומת האתר יש משמעות, גוגל מקטלגים את האתרים לפי קבוצות שיוך כלליות שמאופיינות בסיומת הדומיין – למשל סיומת CO.IL יהיו הבחירה הטבעית לאתרים שהיינו רוצים להשיג איתם תוצאות בגוגל IL הוא גוגל ישראל. אתר.COM לרוב יהיה שימושי למי שרוצה להשיג תוצאות אורגניות בארה”ב , ואתר.AU להתקדמות בגוגל אוסטרליה וכן הלאה.
ב. מערכת הניהול של האתר, הוא השסי של הרכב כולו, המערכת ניהול היא השילדה הוירטואלית של האתר, ואם מדובר באתר תדמיתי לעסק, נמליץ לבחור בשילדה שהוכיחה את עצמה בזירה האורגני הכי טוב , היא מערכת ניהול אתרים חינמית – קוד פתוח WordPress (וורדפרס). המאפשרת ניהול קל ויעיל של אתרכם בהמשך וכל בעל מקצוע ממוצע ידע איך להמשיך לטפל באתרכם גם אם תעבור בין ספקים שונים. זוהי השפה המשותפת בה רוב התעשייה מדברת ומסיבה טובה, גוגל במשך מעל עשור הראתה פייבוריטיות לבלוגים ובהמשך אתרי וורדפרס.
ג. התבנית של האתר – התבניות החינמיות מאוד מוגבלות עיצובית, מול זאת התבניות וורדפרס פרימיום , לא יקרות לרכישת רשיון עבור פרוייקט אתר אחד.
כמה עולה תבנית וורדפרס פרימיום נכון ל-2020?
האיכותיות שבהן עולות כ-60$ לרשיון לפרוייקט אחד. יש תבניות גם בחצי המחיר או פחות אך לא כולן עובדות חלק וקלות לעריכה. תבנית וורדפרס איכותית עם עורך ויזואלי ויזואל קומפווזר  או אלמנטור ובקלות בהמשך עם קצת הכוונה ניתן ללמוד איך לעצב עמודים יפים ועד עיצוב זהה לרמת עמוד הבית גם בעמודים פנימיים.
תבנית איכותית , חושבת גם על SEO , והתבניות שאנו בוחרים לכל הפרוייקטים של לקוחותינו , לוקחות בחשבון את השילדה,

מה כולל הכנת אתר לקידום אורגני “און סייט”  (ON SITE) ההכנה למרוץ רגע לפני:
– עדכון SITEMAP של האתר לפי הביטויים הנבחרים, הכללת העמודים החשובים
ומעדכנים פריאורטי
–היררכית קידום, איזה עמודים הם בעלי חשיבות באתר מול עמודים בעלי חשיבות פחותה. נתון שגוגל לוקחים בחשבון ומשפיע על כלל הקידום באתר.
– בדיקת SITE על האתר ומציאת כל עמודי האתר המאונדקסים ברשת (לאתר ותיק) ואיתור דפים מאונדקסים מיותרים , במידה ומאתרים שגיאות , מדווחים ללקוח ומתחילים
טיפול , כך שגוגל יאנדקסו רק את העמודים והחלקים הרלוונטיים באתר לתהליך קידום אורגני מקצועי ואפקטיבי יותר.
– בדיקת מהירות טעינה של עמוד הבית
– הגברת מהירות טעינה של עמודים מקודמים
– סידור תוסף SEO
– סידור אתר/עמודי הקידום
להתאמה לניידים (טקסט קטן להגדיל, ולהסיר כפתורים או לסדרם אם יש)
– גיבוי אתר מלא לפני עדכונים
– עדכון לגרסה אחרונה:
עדכון כל תוספי הוורדפרס
עדכון גרסת הוורדפס
עדכון גרסת התבנית וורדפרס
עדכון שם אתר ותיאור אתר
– בדיקת תקינות לאחר עדכונים , וטעינת גיבוי מיידי במידה והעדכון יצר

אילו תוספי וורדפרס אנו לרוב מתקינים על האתר בשעובר תהליך ההכנה לקידום אורגני?  (בוורדפרס ושופיפיי):
– תוסף קידום אורגני מומלץ והגדרתו לקידום נקודתי של התוספים
– תוסף קאש מומלץ (להגברת מהירות טעינה של כלל האתר)
– תוסף מעקב – LOGלתיעוד כל שינוי שנוצר באתר
– תוסף הגבלת נסיונות כניסה
– תוסף אבטחה חינמי (או התקנה של תוסף בתשלום של ענקית האבטחה סוקורי)
* אתר המקודם אורגני הוא נכס המושקעים בו כספים רבים ולכן נושא אבטחת האתר חשובה לבעל האתר , שכן זה מאבטח את תקינות הקידום לאורך זמן. לכן נמליץ תמיד לאבטח גם בתוסף בתשלום ובמידה ולא מעוניינים נתקין תוסף אבטחה חינמי , אך יכולות האבטחה שלו מוגבלות.

והטויוטה קורולה שלכם – עכשיו הפכה למכונית מרוץ מבחינת קידום אורגני SEO
ובמצב אידיאלי להתמודד

מהי הכנת אתר בסיסית לקידום אורגני “אוף סייט” (OFF SITE)?
– התחלת מעקב של כל הביטויים הנבחרים במערכת העוקבת יומית אחרי התקמדות
ואספקת דוח ראשון של מיקומים לפני תהליך הקידום
– התקנת גוגל סרץ קונסול
– התקנת גוגל אנלטיקס
– שליחה לסריקה ראשונה אחרי סידור האתר והעדכונים

האתר מוכן , מה עכשיו?
מה כולל תהליך הקידום האורגני השוטף?
המכונית מרוץ מוכנה? עכשיו למרוץ עצמו!

גם הוא מתחלק לאון סייט (ON SITE SEO) ואוף סייט (OFF SITE SEO)
בתחרות הזאת המשקל של הקידום אורגני אוף סייט הופך לגדול
ובאתר כמובן יש המון פעולות קידום , כדי לשפר עוד ועוד את היכולת של האתר תוך כדי תנועה

מה כלול בהכנת אתר לקידום אורגני ON SITE?
– סידור מבנה קישורים באתר,
– יצירת משפך קישורים, אל העמודים אליהם שמים דגש קידום,
– עדכון מפת אתר דרך הסרץ קונסל של גוגל.

מה כלול בהכנת אתר לקידום אורגני OFF SITE?
– חיבור האתר לכלי תקשורת עם גוגל – סרץ קונסול של גוגל (google search console)
– קידום אורגני SEO 2020 חייב לכלול בתוכו היום התייחסות דו שבועית לפחות ל:
– קידום לפי סרץ קונסול של גוגל , הוא הכלי היחידי והרשמי של גוגל לתקשורת עם “בעלי האתר” או מקדמי האתר לצורך העניין, והחל מ-2020 התחילו להכניס שגיאות כמעט לכל עמוד ודרישות סידורי עמוד לפי דרישותיהם המשתנות גם הם על הדרך. ולכן גם ההכנה האורגנית לא מספיקה כדי להשאיר את האתר על סטטוס “הכל תקין” מול גוגל .
אנו רואים בקשות לתיקוני עמודים והתאמותם לניידים (כפתורים קרובים מידי בנייד או טקסט קטן מידי שגיאה פופולארי השנה) והתוצאה שגם אם הייתה מקום 1 בגוגל נעלמה לה קליל עד תיקון ושליחת בדיקה מחודשת לגוגל דרך הסרץ קונסל בעמודה של השגיאה, וחזרה רק אחרי בדיקה ואימות של התיקון…

משמע, שכל אדם שחפץ בשמירה על מיקומו האורגני, גם אם לא מקדם כל חודש בפועל, להקפיד על תיקון מיידי של שגיאות שונות שהסרץ קונסל מעלה?
כן בהחלט. ועדיף ע”י גורם מקצועי כ”תחזוקת SEO שוטפת” אחרת קל על שגיאה לאבד מיקומים שניתן לשמר גם אם רק ניקוי שגיאות בסרץ’ קונסל של גוגל.

האם קישורים (Links) המפנים אל האתר , עדיין נחשבים המדד החשוב ביותר בדירוג גוגל של אתרים ברשימה האורגנית?
עם השנים נוספו לאלגוריתם החיפוש של גוגל כ-200 פרמטרים , אך הנתון הידוע ביותר כגורם משפיע על מיקומי דירוג האתרים מאז קום גוגל (החידוש שלהם היה דירוג לפי מספר קישורים מפנים לפי ביטוי בתחילת דרכם ב1998 ועד היום נתון זה הוא מהחשובים ביותר OFFSITE

מה משמעות המשפט: “יצירת קישורים איכותיים לקידום ארגני אפקטיבי”?
הקישור גם ב-2020 נשאר אחד הפרמטרים החשובים ביותר להתקדמות אורגנית
אך היום “איכות הקישור” הפכה לקריטית!
קישורים שבעבר היו תקינים היום מקבלים ענישה נקודתית מגוגל (כמו קישור מאתרי מאמרים, או אתרי סימניות/קישורים) ולכן בחירת הקישור הנכון דורש ידע והבנה עמוקה ונסיון בעולם ה-SEO
תוך ניתוח נתונים בשילוב כלים מתקדמים ביותר , ניתוח פרופילי הקישורים של המתחרים שבמקומות 1-5 , ומציאת מקורות קישורים כשרים כובע לבן שמועילים לאתר ולהתקדמותו בזמן קצר.

שקיפות שקיפות שקיפות –
למה חשוב לבחור בספק הנותן שקיפות מלאה לפעולות הקידום עצמם בכל חודש?
ב-2020 ניתן כבר להצהיר כי שקיפות של ספק SEO היא לא רק חשובה, אלא קריטית
ואין שום סיבה רלוונטית שלא יספקו ללקוח מפרט של כל פעולות הקידום שנעשו במהלך חודש
אלא אם כדי להסתיר איכות נמוכה של קידום או תדירות קידום נמוכה עד אפסית.

במה דו”חות הקידום האורגני של נירוקום שונים מספקים מתחרים?
נירוקום מספקת דו”ח מלא של כל הפעולות קידום במהלך החודש בנוסף לדו”ח מיקומים
שמעיד על התקדמות לפי יום, שבוע, וחודש , כדיווח מלא על התקדמות אתרכם.
כך עם נירוקום אתם תמיד בטוחים שקיבלתם תמורה מלאה ומקצועית
ואת תהליך הקידום ניתן גם להעביר לכל גורם בהמשך שיקבל תמונה מקצועית מלאה איפה האתר ומה נעשה ובאיזה סדר ויתאפשר לו המשך קידום קל ויעיל מנקודה זו ואילך .

האם יש התחייבות תקופתית לחבילות הקידום האורגני בנירוקום?
עם נירוקום אין התחייבות על השירות כלל. הלקוח חופשי להמשיך או לעזוב בסוף כל חודש (השירות הוא חודשי) זאת משום שאנו מאמינים ביכולותינו לספק שקיפות ואמינות ולדבר בתוצאות מספקות
וקהל לקוחות נירוקום כולם בוחרים להשאר איתנו חודש אחר חודש
ואנו מזמינים גם אותכם להצטרף לרנסנס הקידום האורגני של נירוקום ולראות בעצמכם.

איך מתחילים קידום אורגני עם נירוקום?
משאירים פרטים בטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם לסריקת האתר ומחקר אורגני של אתרכם והביטויים שתציינו לבדיקה, להערכת קושי הקידום פר ביטוי.
ומתחילים לראות את התמונה המלאה ומה כדאי יותר ומה פחות ואיזה צפי אורגני כן ניתן לצפות באופן כללי פר ביטוי

רצים ריצות ארוכות בשבילך


השאירו פרטים
לבדיקת קושי אורגני בכל תעשייה בארץ או בחו”ל
א/או בדיקת הקידום האורגני שנעשה על אתרכם , מיקומו וכוחו האורגני ועצה כנה וכל זאת ללא כל עלות

השאירו פרטים עכשיו או צרו קשר בטלפון 

מעדיפים שיחה אישית עם נירוקום כבר עכשיו? התקשרו אלינו בטלפון:
02-561-90-67

קרא עוד על קידום אורגני SEO

רצים ריצות ארוכות בשבילך


מעוניין בבדיקת הקידום האורגני הנעשה על אתרך ללא עלות?
רוצה לדעת מה התחרות האורגנית ומה הביטויים הכדאיים ביותר לקידום לפי מדדי קושי אורגני ?
מעוניין בעצה כנה וללא כל עלות?

צרו קשר עוד היום ובזמן קצר כבר יהיה לכם הרבה יותר ברור מה הצעד הבא בקידום האורגני של אתרכם בלי לבזבז משאבים וזמן

מעדיפים שיחה אישית עם נירוקום כבר עכשיו? התקשרו אלינו בטלפון:
02-561-90-67

תפריט
דילוג לתוכן