וכדי באמת להיות מוכנים לצאת לדרך עם אתר שיווקי מנצח, חשוב לדאוג גם מראש לעוד כמה עיקרים:
*10 לקוחות הסוגרים ראשונים . משתתפים שלא יספיקו, יהיו זכאים ל-500 ש”ח בהזמנת אתר ולפי תנאי המבצע. פנו לנירוקום לפרטים נוספים
הנסיון של נירוקום – היתרון שלך!
למה לא בוחרים לבנות אתר זול?
בנית אתר בעיצוב יפיפה… ובמחיר של סינים וכולך מאושר. ומה עכשיו?
צריך לפרסם אותו! ולהפוך אותו לפרונט של המנוע השיווקי של העסק שלך ולהביא עבודה באופן סדיר.
בשלב זה מתעוררות מאוחר כמה שאלות:
האם האתר נטען מהר מספיק? כשרואים נתון של כפול קליקים מנחיתות בעמוד (טעינה מלאה)
בקמפיין פייסבוק
האם הוא מותאם לניידים? כשאתה מגלה ש-60% מהתנועה היא מסלולרי כשבנית אתר בדגש ווב.
הם הוא מראש שיווקי מספיק? כשמגלים שיש כניסות ממומנות אך יחס המרה נמוך.
האם יש קריאות לפעולה במקומות הנכונים? כשיחס המרה נמוך למרות כתיבה שיווקית.
האם יש לו הכנה אורגנית (
SEO) טובה ונשלח לאינדוקס בגוגל בצורה אידיאלית? כשאתה מגלה שעלות קליק יקרה ויש הזדמנות באורגני אך אתר ללא הכנה ישיג פחות תוצאות אורגניות תמורת אותה השקעה אורגנית.
האם הצור קשר מפלח לי מאיזה עמוד מגיע הליד? כשכל הפניות שאתה מקבל ללא קטלוג.
האם האתר מאובטח מספיק? כשאתה שומע שאתרי וורדפרס נפרצים כל יום ובחדשות נשמע איום ביום ספציפי על איום ברשת על אתרים ישראלים.
האם יש קלות לשנות ולהוסיף עמודים? מערכת הניהול וורדפרס או מערכת סגורה?
כשאתה מגיע לשלב שאתה רוצה לשנות או להוסיף עמוד בין אם עצמאית או ע”י איש מקצוע… הבדל השעות עבודה והתוצר הסופי (איכות ומראה עמוד חדש) בין אתר שקל לתפעול לתבנית בעייתית הוא עצום! עשרות עד מאות שעות עבודה בשנה.
זהו השלב שהרבה בעלי עסקים מתחילים להבין מה ההבדל בין אתר שנבנה ע”י ספק שמספק אתר סביר בעלות נמוכה , לספקים מקצועיים שלא יתחילו פרוייקט שלא עונה על כל המרכיבים להצלחתו של האתר ברמה השיווקית.
לרוב עסקים שרוכשים אתר בפחות מ-3000 ₪ , משקיעים במהלך השנה הראשונה עוד כ-5000 ₪ על תיקונים של הסעיפים הרלוונטיים להם, ובמקרים רבים , אם למשל יש תבנית לא איכותית, מעדיפים עם ניסיונם, לבנות את כל האתר מחדש, אך הפעם בצורה חכמה. כי עם ניסיון מגיע החוכמה.
מדוע?
אתר זה לא כרטיס ביקור, אתר זו יותר קרוב לחלון ראווה של העסק שבו יושב לו איש מכירות , ויחד אותם אתה מפיץ.
אתר שחלון הראווה שלו לא מראה יתרון
דבר שמאפשר ברשת לאדם עצמאי או עסק קטן , להציג חלון ראווה שיווקי ומעניין יותר מהמתחרים.
והחלון ראווה הזה – בעל העסק קטן שמפרסם בתקציב של 1000 ₪ (נמוך בשני שליש מהממוצע)
עדיין יוציא על שיווק לא פחות מ-12 אלף ₪. לא דומה לשום כרטיס ביקור.
להבנת העניין, אם היה מדובר בפלייר שיש לשווק במשך שנים, הרי ההשקעה בעיצוב הפלייר היא מזערית לעומת עלויות השיווק. וכמובן שהצלחת השיווק , לא משנה באיזה סדר גודל, תהיה תלויה באיכות הפלייר וכמה הוא מסוגל לייצר יחס המרה עם החזר השקעה ברווח! (
ROI)
האם היה הגיוני לייצר פלייר ב-500 ₪ , ואז לשווק אותו ב-50,000 ₪ בשנה?
כשידוע לך שאם היית משקיע 2000 ₪ בעיצוב הפלייר השקעת השיווק השנתית שלך הייתה מחזירה פי 3 תמורה? הרי כשפורסים את הנושא באופן שנתי ברור שההשקעה בפלייר, בחלון ראווה, באיש המכירות אשר אותו אתה
נירוקום מספקת שירות לבעלי עסקים קרוב לעשות ואנו עדים למקרים רבים, בהם תוך כדי שבעל עסק עונה לעצמו על השאלות הנ”ל , הוא נאלץ להשקיע פעם אחר פעם בפתרון בעיות אלו באופן נקודתי בעלות של אלפי שקלים בשנה, ולא פעם החישוב הזול ביותר הוא לבנות את האתר מחדש…
בעל עסק חכם או בעל ניסיון מבין מהלכים אלו מראש, ומשקיע דבר ראשון באתר, בידיעה, שזהו איש המכירות הוירטואלי של העסק, וזו הדרך ליצור הובלה ויזואלית ברשת עם חלון הראווה של העסק שלך, ולזכות בנתח
ROI גבוה יותר כבר מההתחלה, להתקדם באורגני לצד פרסום ממומן אם ישנה הזדמנות. וע”י השקעה בהיררכיה הנכונה שמתחילה בהשקעה באתר העסק, בכל שלב בעל העסק יכול ליצור יתרון תחרותי משמעותי על מתחרים ברשת, לא משנה מה גדלו של העסק בפועל.
הסלוגן של נירוקום לא במקרה הוא “מצליחים ביחד” ויחד עם לקוחותינו , יצרנו יתרון ויזואלי ושיווקי משמעותי ועד כדי כבישת תעשייה (מצב בו אחוז הלידים בתעשייה נוטה משמעותית לטובת מתחרה חדש , ושמירת הובלה לאורך זמן) עם אתר איכותי בעל בידול יוקרתיות עם כל הדגשים הנכונים.
נירוקום יצרה סטנדרט פיתוח אתרים בישראל, החל מ-2010, ומתוך אינטרס הצלחה משותפת, אנו חשבנו על כל המרכיבים מראש הנדרשים לפיתוח אתר בעל כל המרכיבים להצלחה שיווקית המשכית ולאורך שנים .
לא חייב לבנות את האתר שלכם פעמיים למי שלפני בניה! ואף פעם לא מאוחר מידי להתחיל לשווק נכון.
פנו לנירוקום ותהנו מהצעת מחיר משתלמת אשר כבר כוללת את כל המרכיבים הנחוצים מראש וכל השירותים המשלימים כגון שיווק בפייסבוק, קידום אורגני או ממומן בגוגל ופיתוח ווב שיווקי ויחד עם נירוקום
הניסיון שלנו יהפוך ליתרון שלכם !
אתר נירוקום, לא אתר – איש מכירות וירטואלי.