נירוקום – Google Partner
נירוקום היא שותף גוגל מוסמך – Google Partner
ונבחנה על החידושים האחרונים בגוגל אדוורדס ומלווה ע”י גוגל בפועל.
נירוקום בעלת ניסיון ניהול קמפיינים מקצועיים לעסקים החל משנת 2010.
בעל עסק – אל תתפשר על מנהל קמפיין גוגל המוסמך כשותף גוגל ובעל ניסיון מוכח המספק שקיפות מלאה ותהנה מבקיאות ומקצועיות ותמיכה ישירה של גוגל אשר מלווה את שותף הגוגל לאורך כל הדרך עם כל קמפיין (מתקיים ערוץ תקשורת ישיר עם גוגל).
התוצאה: פוטנציאל החזר השקעה ברווח הטוב יותר בכל קמפיין ובכל תקציב.
צור עמינו קשר: 054-4905-998
מחיר חודשי עבור ניהול יומיומי של קמפיין גוגל ממומן *לפני מע”מ
שקיפות מלאה בכל שירותי נירוקום השונים
מכלל הלקוחות שלנו מובילים בתעשייה שלהם
מיקום ממוצע של כלל לקוחותינו בקידום ממומן
ללא התחייבות תקופתית
ניהול כל תקציב שאתה תבחר
התחייבות למיקומים ראשוניים
הצעת מחיר קבועה ומשתלמת לקידום ממומן
רימרקטינג: פרסום חוזר ללקוחות
רצים ריצות ארוכות בשבילך
בנירוקום אנו רצים ריצות ארוכות בשביל לקוחותינו ושומרים על הובלה מדידה ומחזורית כבר מ-2010
ותמיד סיפקנו שקיפות מלאה ללקוחותינו גם בסמרטפון עם אפליקציית Google Ads הרשמית, לשקיפות ובטחון, ואז אפשר להשאר באמת רגועים .
תנו לנירוקום לרוץ גם בשבילכם – ולשמור גם לכם על הובלה בתעשייה בתוצאות גוגל העליונות.
השאר פרטיך , ועם אינטרס משותף של הצלחה משותפת וללא כל התחייבות תזכו לגלות מה קורה כשאתרכם תמיד בטופ בגוגל >>>
קידום ממומן | שאלות נפוצות בקידום ממומן
שאלות נפוצות על בחירת ספק קידום ממומן בגוגל אדס
קידום ממומן או בלעז PPC שמייצג Pay Per Click אחראי על רוב הפרסומים שאנו רואים ברשת, בדף התוצאות שאנו מקבלים במנועי החיפוש השונים. באתרים אחרים הוא בא לידי ביטוי ע”י באנרים בעלי קישור לאתר המפורסם.
הפרסום במנועי החיפוש לרוב יופיע בצד העמוד ו/או בראש העמוד ומודעות אלה יהיו מסומנות כמודעות ממומנות, בשיטה זו ניתן להופיע גם ראשון בגוגל מעל כל תוצאות המתחרים, אם זו מטרת המפרסם, באמצעות גוגל Ads.
קידום ממומן אחראי על רוב הפרסומים שאנו רואים ברשת, בדף התוצאות שאנו מקבלים במנועי החיפוש השונים. באתרים אחרים הוא בא לידי ביטוי ע”י באנרים בעלי קישור לאתר המפורסם.
הפרסום במנועי החיפוש לרוב יופיע בצד העמוד ו/או בראש העמוד ומודעות אלה יהיו מסומנות כמודעות ממומנות, בשיטה זו ניתן להופיע גם ראשון בגוגל מעל כל תוצאות המתחרים, אם זו מטרת המפרסם, באמצעות גוגל Ads.
קידום ממומן בגוגל Ads מאפשר לעסקים להציג מודעות ממומנות בראש עמוד התוצאות.
הגולשים אשר נחשפים למודעות ומעוניינים לקרוא עוד מקליקים על קישור במודעה ומיד מוקפצים לאתר.
המפרסם מקדם מודעות טקסט לפי הביטויים הרצויים ואלו מובילים באמצעות קישור ישיר לעמוד הרלוונטי באתרו. המפרסם משלם לפי PPC (תשלום עבור כל קליק) עד מיצוי תקציבו היומי – סכום אשר אותו הוא קובע מראש (למפרסם יש שליטה מלאה בתקציב).
השאיפה בסוג זה של פרסום היא להיות במקום הגבוה ביותר בדף התוצאות ולהציג את כרטיס הביקור של העסק בזמן שהלקוח מחפש אותך לפני כולם.
היתרון המרכזי הוא חשיפה מידית. קידום ממומן מיושם במהירות, וזמן כפי שידוע זה כסף.
היכולת להופיע בעשרות אם לא מאות ביטויים במיקומים עליונים בגוגל וכל זאת ללא חריגה מתקציב מוגדר גם אם הוא מוגבל, הינה יתרון שיווקי יוצא דופן. רק קידום ממומן בגוגל Ads מאפשר זאת.
יתרון משמעותי נוסף הוא שליטה מלאה בתקציבים – לעולם לא תוציא יותר כסף ממה שהקצבת מראש.
ככל שקיים ידע מעמיק יותר בניהול קמפיין גוגל Ads מקצועי כך התוצאה הכללית תהיה יותר איכותית. ניתן לנהל קמפיינים ממומנים באופן עצמאי, אך בהחלט יש צורך ללמוד את מערכת הגוגל Ads, להבין שלבי הקמת קמפיין נכון, לנהלו באופן יומיומי בצורה נכונה ולהסיק מסקנות מביצועי הקמפיין בכדי להשיג תוצאות אופטימליות (יומיומיות) תוך שמירה על מיקומים עליונים ומקסום החזר ההשקעה מאפיק הפרסום בגוגל.
אם אין בכוונתכם ללמוד את מערכת הגוגל Ads ותפעולה או אין ביכולתכם לנהל מיקומים באופן יומיומי אנו נמליץ שתבחרו ספק שירותי ניהול קמפיינים מקצועי שיבנה וינהל עבורכם את הקמפיין ויספק שירות שימקסם את החזר השקעתכם בכל תקציב שתבחרו.
היתרון בבחירה במנהל קמפיינים מוסמך גוגל פרטנר – היא הידיעה שהקידום הממומן שלך מבוצע ומנוהל נכון, ממוקד נכון ובעל חשיפה אידיאלית עבור הצרכים שלך.
אם יש פוטנציאל הצלחה בתעשייה שלך ועם האתר שלך – לבטח הפרסום עם ספק איכותי יעבוד!
ואם הקמפיין לא מצליח – תוכל לדעת שזה לא בגלל הניהול הלא מקצועי שלך ואם היית עושה דברים נכון יותר אולי זה היה עובד?…
עם ניהול מקצועי – תוכל לדעת באופן וודאי אם אפיק הפרסום של קמפיין גוגל Ads אפקטיבי עבור העסק שלך .
לכן נמליץ על ספקי שירות ללא התחייבות תקופתית – שכן תוך חודש חודשיים כבר מקבלים תמונה יחסית ברורה לגבי התחרות והאפקטיביות של הקמפיין על העסק כולל יחס החזר השקעה ברווח.
מיקום המודעה נקבע בעיקר על ידי מכרז מיקומים (מכירה פומבית) בשילוב עם ציון האיכות של הביטוי.
למעשה המיקום הוא דינאמי מאוד ובכדי לשמור על מיקומים עליונים יש לנהל מיקומים באופן יומי חוזר, באופן ידני.
ספקי שירות איכותיים ינהלו מיקומים ויציעו הצעות חוזרות באופן אישי ידני במכרז המיקומים של גוגל אדס בכדי לשמר מיקומים עליונים (טופ עמוד 1).
ניתן ללמוד משיטה זו שעלות הקליק לביטוי ולאותו המיקום עולה עם הזמן בכל תעשייה (כדאי לפרסם בגוגל כל עוד עלות הקליק משתלמת למפרסם).
זה משתנה בין תעשיות שונות וביטויים שונים. מממצאים של קמפיינים פעילים בישראל מראים לנו שעלות קליק בין תעשיות נעה בין שקל אחד ועד ל-120 ש”ח בתעשיות בודדות.
בתעשיות עם תחרות בינונית (רוב התעשיות כרגע) עלות הקליק נעה בין 5-20 ש”ח.
בתעשיות תחרותיות וותיקות עלות הקליק נעה בין 20-50 ש”ח.
וכמובן שיש מצבי קיצון – מומלץ לברר עם ספק שירותי ניהול קמפיינים הערכה של עלות קליק בתעשייה שלכם לפני שמתחילים לפרסם. כך גם תוכלו להעריך טוב יותר מהו תקציב יומי אפקטיבי עבורכם.
שימוש בגוגל Ads כפלטפורמה לקידום ממומן מאפשר למפרסם גישה לכלים הסטטיסטיים המתקדמים שמוענקים למפרסמים ע”י גוגל כגון כלי מתכנן מילות מפתח, מעריך תנועה, כלי תצוגה מקדימה וכמובן פאנל ניהול מלא של הקמפיין הממומן המפרט את שלל ביצועי קמפיין.
על ידי שימוש בכלים אלו מתאפשר למפרסם לדעת באופן מדויק מהו מספר חיפושים חודשי ממוצע לכל ביטוי, כמה תחרות יש לביטוי, הערכה לניצול תקציב (כמה קליקים יתן תקציב ספציפי), היכן המודעות מופיעות מכל מחשב בעולם, ועוד פעולות רבות נוספות באמצעות כלי הגוגל Ads.
מערכת הניהול מספקת שקיפות מלאה לקמפיין, כוללת מפרטים של כמות החשיפות של מודעות הקמפיין, כמות הקליקים שיצרה כל מודעה, עלויות קליקים, תחרות עבור ביטוי, מיקום ממוצע לכל ביטוי ואף פעולות שלהם באתר כגון המרה בדפי נחיתה ועוד מפרטים רבים. כל אלו מספקים מידע חיוני למפרסם בכדי לבחון שאכן משתלם לעסק לעשות קידום ממומן ומהם ביצועי הקמפיין הממומן ומכך ניתן ללמוד האם העסק המפרסם החזיר את השקעתו ברווח.
אנו ממליצים לעסקים לבחור ספק שירות לפי העקרים הבאים:
1. רצוי לבחור בספק שירות המוכר כשותף מוסמך- Google partner, שיעיד על יכולות מוכחות בהקמת קמפיינים מושכלים לפי הקפדה על בניית קמפיין גוגל Ads נכון , וידע עדכני בניהול קמפיינים .
2. כדאי לוודא שספק השירות מתחייב לשמירה על מיקומים עליונים (1-4) ע”י ניהול קמפיין באופן ידני – יומיומי
3. מומלץ למצוא ספק אשר מציע כחלק מהשירות ההקמה בניית יסודות לקראת יצירת קמפיין גוגל Ads מוצלח:
מחקר מילות מפתח בתעשייה, המלצה על תקציב קליקים אפקטיבי, בחינת מודעות מתחרים, אסטרטגית קבוצות מודעות, הבנת צרכי הלקוח והתאמת נתוני הקמפיין לצורכי הלקוח באופן פרטני ואישי.
4. מומלץ לחפש ספק שירות המספק שקיפות קמפיין מלאה (גישה מלאה לנתוני הקמפיין בכל זמן נתון!) ללקוח לצפייה בנתונים בכל רגע ושליטה מלאה על התקציב היומי ובשעות פעילות הקמפיין. (לא רק דוחות).
5. יש להימנע מספקי שירות שדורשים את גם את סכום התקציב החודשי עבור גוגל כחלק מתשלום ניהול הקמפיין:
א. משום שאין תשלום מע”מ על קליקים בחשבוניות גוגל (עסקה בינלאומית) ואין שום סיבה שתשלמו מע”מ על קליקים מול גוף שלישי.
ב. משום המנעות אינטרס פיננסי של ספק השירות בדבר צמצום חשיפה/קליקים שכן שארית ה”תקציב” הלא מנוצל נשאר בכיסם.
6. מומלץ בחום לא להתפתות להצעות קליקים ללא הגבלה! (אף אחד לא מקבל הנחות מגוגל במכרז המיקומים)
שכן ספקי שירות אלו עוברים על כל העיקרים הנ”ל גם יחד: ואינם שקופים כלל שכן הם מסתירים מידע מהלקוח בכל שלב.
יתרון נוסף של PPC הוא יצירת קבוצות מודעות: הפניית קהל יעד אותו קבענו מראש ישירות למודעה רלוונטית לפי ביטויים אותם מחפשים שאיתם היינו רוצים להופיע. ניתן להציג גם כמה מודעות ברוטציה ולמדוד ביצועים לבחינת המודעה האפקטיבית ביותר. כל ביטוי שונה יקבל מודעה נפרדת (קבוצת מודעות נפרדת). מטרה זו משרתת את המפרסם כך שהגולשים שחיפשו שירות או מוצר (הביעו צורך) מגיעים למודעה הרלוונטית ביותר לביטוי ודרך המודעה נוחתים בעמוד הרלוונטי ביותר באתר המפורסם.
בקמפיין סטנדרטי ישנן בין 5 ועד 20 קבוצות מודעות שונות.
משום שאחרת ישנה סבירות גבוהה יותר שהקמפיין שלך יפיק תמורה נמוכה ביחס לקמפיין שמנהל נכון תקציב גוגל ושאין לו בעיה לספק שקיפות ולעמוד בכל הסעיפים הנ”ל (שמבחינת מנהלי קמפיינים איכותיים הם טריוויאליים). כמו כן, יש לקחת מראש בחשבון כי תחת ניהול כושל או בעל אינטרס, התקציבים אותם ייעדת לפרסום בגוגל יפיקו הרבה פחות לידים מהפוטנציאל שבהם, ובמקרים רבים התמורה לא תצדיק את הוצאת הפרסום. במידה ואתם מחויבים לחוזה תקופתי, זה עלול להפוך להפסד של כספים רבים ולידים רבים גם יחד.
יש לציין כי מי שנכווה מניהול לא מקצועי אשר יצר הפסדים בגוגל Ads לרוב יוותר על האפיק השיווקי החשוב הזה (“כבעל נסיון”) ובכך יש פגיעה ישירה בעסק שנמנע מלפרסם נכון בגוגל ומכל הפוטנציאל הגלום באפיק השיווק הממוקד בעולם (מפרסמים רק למי שהביע צורך בשירות/מוצר ע”י חיפוש בגוגל).
זוהי שאלה טובה כי התשובה הבנאלית לא נכונה – שכן אם תבדוק מהמחשב שלך כל יום את המיקום פשוט ע”י חיפוש גוגל בימים עוקבים , תוך זמן קצר תגלה שהמיקומים שלך משתנים…
למעשה הם לא באמת משתנים אבל גוגל זיהתה שאילתות חוזרות בתחום שיווקי והיא כבר חושדת בך שאתה מנסה לפגוע במתחרים ולכן תשבש את מיקומי המודעות. כיוון שכך, במיוחד אם אתה ממוקם ראשון, יש לחפש את עצמך באחת מהדרכים הבאות:
1.נתוני מיקומים של כלל הקמפיין בכל רגע:
במערכת הפרסום של גוגל אדוורדס יש שקיפות מיקומים תמידית – תחת מילות מפתח – אנו יכולים לראות נתונים בטווח של היום הנוכחי וכל טווח תאריכים שתבחר. ניתן לראות את מיקומי כל הביטויים בקמפיין גם יחד.
2.כלי תצוגה מקדימה:
כלי תצוגה מקדימה הוא כלי לאבחון מודעות שגוגל יצרו עבור המפרסמים שלה. שם ניתן לראות את המיקום המדויק בכל ביטוי בכל רגע נתון ולא ניתן ללחוץ על הלינקים המוצגים.
כלי זה היה עד אוגוסט 2014 זמין לכולם ולא היה צורך בחיבור לחשבון אדוורדס כדי לראות את התוצאות הנקיות של הכלי החשוב הזה. היום חובה להתחבר למערכת הניהול של האדוורדס בכדי לראות את התוצאות הנקיות בזמן אמת וניתן להגיע אליו בשני דרכים:
א. תחת מילות מפתח תמצאו עמודה בשם “סטטוס”. עם ריחוף עכבר עליה, השורה התחתונה בבועה שצצה היא כלי תצוגה מקדימה – יש ללחוץ עליה ולבצע את החיפוש.
ב. במערכת הניהול יש לגשת לסרגל הכלים העליון ולהיכנס ל- כלים – כלי תצוגה מקדימה – ולבצע חיפוש.
אם תבחר בספק שירות אמין ומקצועי לפי כל הסעיפים הנ”ל – סביר להניח שתגלה ערוץ שיווקי ממוקד ויוצא דופן ותוכל להנות מהפקת המרב מכל תקציב פרסום שתבחר ואף תוכל להוביל בתעשייה שלך.
אם חשבת לבחור בנו כספק שירות מקצועי, אמין, אישי ושקוף לגמרי וללא כל התחייבות תקופתית וכמובן שותף גוגל מוסמך – Google Partner
צור איתנו קשר עוד עכשיו ואנו נשמח לספק לך יחס אישי , ייעוץ מקצועי חינמי הכולל מחקר שוק בסיסי
ובהמשך נשמח גם לספק את השירות האיכותי ביותר והשקוף ביותר – בדרך שלך להצלחה.
מעוניין שנחזור אלייך? השאר פרטים בצור הקשר שבתחתית עמוד זה ויחזרו אליך בהקדם.
שאלות נפוצות על שירות נירוקום ניהול google partners
לא, אין אצלנו התחייבויות תקופיות. אנו בנירוקום מאמינים ביכולת שלנו לספק ללקוח שירות אמין ואיכותי, ועל כן אנו לא מרגישים צורך לכבול אותו אלינו. הלקוחות שלנו נשארים אצלנו מתוך בחירה
משמע מתוך הצלחה משותפת של הקמפיין , ואינטרס ההצלחה הוא משותף. לקוחותינו בוחרים להשאר עם נירוקום כל חודש מחדש כי המנוע השיווקי שאנו מספקים פשוט עובד. ומאותה סיבה אנו שמחים לספק שקיפות מלאה וגישה מלאה לקמפיינים, כולל עדכוני אדוורדס.
משלמים ישירות לגוגל באמצעות כרטיס אשראי (בינלאומי) , התשלום הוא לפי מדיניות גוגל , המתבטא בצבירת סכום קבוע כלשהו לדוגמא , חיוב כל 1000 או 2500 (לפי ממוצע פעם או פעמיים בחודש לפי תקציב הלקוח)
או לחלופין בהסתיים 30 יום מתאריך החיוב האחרון.
בשונה ממתחרים בתעשייה בנירוקום הולחט לתת ללקוח את ההצעת המחיר הטובה ביותר! שאינה תלויה בהוצאה מול גוגל או אחוז כלשהו שנגזר ממנה.
קמפיין סטנדרטי בנירוקום הוא ניהול יומי ידני של עד 200 ביטויים ועד 20 קבומות מודעות . חבילת ניהול קמפיין שכזה מתחילה ב-600 ש”ח בחודש (לפני מע”מ) ומתאימה לרוב העסקים, ולניהול מורחב של יותר ביטויים או מטרות מיוחדות של הקמפיין, הוספת קמפיינים שונים (רימרקטינג , רשת מדיה, יוטיוב) הן בעלויות הקמה וניהול נפרדות וגם אינם קשורות לגובה ההוצאה שמתנהל ישירות מול גוגל .
לקוחות נירוקום נהנים מהמחיר מעולה ביחס לרמת השירות (ניהול ידני יומי)
זוהי שאלה טובה כי התשובה הבנאלית לא נכונה – שכן אם תבדוק מהמחשב שלך כל יום את המיקום פשוט ע”י חיפוש גוגל בימים עוקבים , תוך זמן קצר תגלה שהמיקומים שלך משתנים…
למעשה הם לא באמת משתנים אבל גוגל זיהתה שאילתות חוזרות בתחום שיווקי והיא כבר חושדת בך שאתה מנסה לפגוע במתחרים ולכן תשבש את מיקומי המודעות. כיוון שכך, במיוחד אם אתה ממוקם ראשון, יש לחפש את עצמך באחת מהדרכים הבאות:
1.נתוני מיקומים של כלל הקמפיין בכל רגע:
במערכת הפרסום של גוגל אדוורדס יש שקיפות מיקומים תמידית – תחת מילות מפתח – אנו יכולים לראות נתונים בטווח של היום הנוכחי וכל טווח תאריכים שתבחר. ניתן לראות את מיקומי כל הביטויים בקמפיין גם יחד.
2.כלי תצוגה מקדימה:
כלי תצוגה מקדימה הוא כלי לאבחון מודעות שגוגל יצרו עבור המפרסמים שלה. שם ניתן לראות את המיקום המדויק בכל ביטוי בכל רגע נתון ולא ניתן ללחוץ על הלינקים המוצגים.
כלי זה היה עד אוגוסט 2014 זמין לכולם ולא היה צורך בחיבור לחשבון אדוורדס כדי לראות את התוצאות הנקיות של הכלי החשוב הזה. היום חובה להתחבר למערכת הניהול של האדוורדס בכדי לראות את התוצאות הנקיות בזמן אמת וניתן להגיע אליו בשני דרכים:
א. תחת מילות מפתח תמצאו עמודה בשם “סטטוס”. עם ריחוף עכבר עליה, השורה התחתונה בבועה שצצה היא כלי תצוגה מקדימה – יש ללחוץ עליה ולבצע את החיפוש.
ב. במערכת הניהול יש לגשת לסרגל הכלים העליון ולהיכנס ל- כלים – כלי תצוגה מקדימה – ולבצע חיפוש.
באופן טבעי מודעה של גוגל אדס , תופיע עם תוסף שיחה להתקשרות מהמודעה מניידים במקביל לקמפיין בנייחים שבו מופיע התוסף שיחה ללא יכולת התקשרות. ניתן לעשות הפרדות מסויימות , קמפיין ניידים בלבד למשל , או תקציב מוגבר לניידים בלבד. שאלו אותנו על פונקציונליות לניידים למידע מורחב.
כן. אצל נירוקום ערך השקיפות חשוב מאוד. אנו מאפשרים ללקוחות שלנו גישה מוחלטת אל הקמפיין שלהם. כך הם יכולים לצפות בדוחו”ת, לראות מה המיקומים של מילות המפתח שלהם, עלויות קליקים, מספר הופעות, ועוד. בנוסף, לקוחות נירוקום יכולים לערוך שינויים במידה והם רוצים (כל השינויים צריכים להיות מתואמים עם נירוקום על מנת שלא תיווצר כפילות). בצורה כזו הלקוח יכול להיות רגוע ולדעת שהקמפיין שלו בידיים טובות.
כן, בקמפיין נירוקום יש גישה מלאה עם חיבור הלקוח דרך הGMAIL שלו, ובאמצעות אותה גישה, ניתן להוריד חינם את האפליקציה הרשמית של GOOGLE ADS מחנות האפליקציות מכל סמארטפון.
ולהתחבר עם חשבון הGMAIL בעל הגישה, לקמפיין הגוגל שלכם , ולקבל נתונים *לייב (*יתכן לפעמים דיליי של עד כמה שעות), ולדעת כל יום כמה תקציב נוצל, איזה ביטויים הפעילו מודעות ועוד.
כן, בהחלט. ניתן (ואף מומלץ) לקבוע תקציב יומי לקליקים, אותו גוגל לא תעבור. ברגע שימוצה התקציב, גוגל תמנע מההודעות שלך מלהופיע כך שלא יוכלו להקליק עליך יותר באותו היום. בצורה זו, ניתן לשלוט באופן מוחלט בכמות ההוצאה החודשית אותה מייעדים לקידום ממומן.
בהחלט, בעלות הקמה חד פעמית , ניתן להנות מפרסום חוזר ללקוחות, כל מי שביקר באתר (בכל דרך לא רק דרך הממומן) מקבל קוקי (קובץ עוגייה) בדפדפן, ובאנרים מונפשים של הפרסום שלך עוקבים אחרי הלקוח למשך זמן שתקבע מראש (עד 90 יום) . רימרקטינג נמצא כפרסום יעיל ואפקטיבי שמשאיר רושם שאתה מפרסם פשוט בכל מקום (כל אתר שיש בו פרסומות באנרים של גוגל כולל יוטיוב, כלכליסט ורוב הפרסומות בישראל שייכות לגוגל) , עלות הקליק נמוכה כך שהוא דורש תקציב יומי יחסית נמוך (לרוב פחות מ20 ש”ח ביום), ואינו דורש תקציב ניהולי. היום רוב לקוחות נירוקום מוסיפים קמפיין רימרקטינג לקמפיין החיפוש שלהם
קמפיין ברשת המדיה הוא קמפיין הפרסום של גוגל בכל מקום שאינו תוצאת חיפוש.
משמע שכל אתר שמציג פרסומות באנרים של גוגל, הרי הוא מציג מודעות של רשת המדיה, וניתן לפרסם לפי נושאים, לפי מילות מפתח, לפי תחומי עניין , ועוד.
קמפיין רשת מדיה לרוב מלווה את רשת החיפוש, ומספק חשיפה מיתוגית משמעותית בכל תעשייה , וממוקד קהל בדומה למיקוד קהל של פייסבוק, עם דמוגרפיה וחתכים שונים וכיום גם מטרות פרסום שונות חכמות .
הידעת?-רימרקטינג כלול כחלק מרשת המדיה ומופיע באותם אתרים ללא הקשר חתך.
הפרסום ביוטיוב הוא גם חלק מגוגל אדס, וכדי לפרסם ביוטיו צריך קמפיין גוגל אדס ודרכו להקים קמפיין וידאו ביוטיוב.
בקמפיין וידאו ניתן להשיג אלפי צפיות ביום בעלויות מזעריות. ניתן להקים קמפיין וידאו בלבד בעלות מוזלת. לרוב בעל עסק אשר בעל סרטון תדמית כלשהו יפעיל במקביל לקמפיין החיפוש גם קמפיין יוטיוב .
הידעת-בפרסום אין סטרים (הוידאו שמופיע לפני הסרטון שחיפשת , וניתן להעביר אחרי 5 שניות)
משלמים לפי צפייה, ולפי הגדרת גוגל צפייה בתשלום היא רק כאשר צפו בסרטון לפחות 30 (!!) שניות. וכל צפייה מתחת (אפילו 29 שניות) היא צפייה בחינם! ולכן כ-50% מהחשיפה בקמפיין יוטיוב שכזה (מצפיות שלא השלימו 30 שניות) היא בחינם.