בדיקת קידום אתר

משלמים אלפי שקלים בחודש על קידום אורגני?
יודעים בדיוק כמה הקידום האורגני של העסק שלכם איכותי ונכון?

זוהי חשיבות עליונה לסמוך על הספק האורגני שלכם בעיניים עצומות שכן
קשה להסביר מהלכי קידום ללקוח, ומנגד אפשר למכור לכם אוויר…
אז איך יודעים אם האתר שלי מקודם אורגנית באופן מקצועי טוב ונכון?

אופציה א’

הופכים למומחים בעצמכם, ומבקשים שקיפות מלאה כדי להבין אם אלפי השקלים שלכם מושקעים כשורה

אופציה ב’

בודקים עם נירוקום צעד אחר צעד, אם הדברים הגדולים באמת מיושמים,  ואתם רק מוודאים, ובמיוחד אם אין שקיפות, או לא מספקים לכם משום מה מפרט קישורים, ואתם מקבלים רק דו”ח מיקומים בסוף חודש בלי להבין מה נעשה בפועל לא משנה מה המחיר ששילמתם. ואין תמורה סבירה בעינכם, והייתם רוצים חוות דעת נוספת – תוכלו להשיג זאת בקלות וביעילות. ואנו תמיד ניתן דוחות מקור של כל נושא, ונסביר את הנתוני מקור, כך שאם “עושים עבורך עבודה טובה – הדו”ח שלנו ישקף זאת . ולהיפך.

אם הגעתם לשורה זו, יושב עליכם איזשהו חשש בנושא, ותנו לנו להגיד, קל לבדוק, וגם מהר, אז אל תשארו בתחושות קשות וחוסר ידיעה,
בקשו עוד היום בדיקה לפי הצורך שלך וקבל תשובות יעילות וברורות ותצטרפו לרוגע שנירוקום מייצרת

חברות גדולות בעולם לוקחות גורם צד שלישי לבחון עבודה של החברה בפועל, ולנירוקום יצא לנתח מהלכי שיווק עבור שמות גדולים בתעשייה הישראלית, לתת ביקורת על צוותי קידום שונים (של לקוח אחד) והכוונה של צוות למהלך או קמפיין מערכתי. בכל דו”ח הנערך בנירקום נכנס הרבה נסיון (10 שנים) של ניתוח נתונים ,נסיון ניתוח קופירייטינג, וקריאות לפעולה המיושם על ידי הראשונים ב:בניית אתרים יוקרתיים / בניית אתרים שיווקיים (חפשו בגוגל – מוזמנים לבדוק ולהכנס לתיק העבודות שלנו שבראש האורגני) בביטויים אלו.

אם הייתם רוצים לקבל “מושג כלשהו”  שינם כמה עיקרי קידום שניתן לבדוק עצמאית. בדיקות בסיסיות לגמרי לבד, יש רוודים לקידום אך יש כמה דברים שע”י יישום צעד אחר צעד , יכול להצביע לדוחות מסויימית שמודדים נתונים המשקפים “פעלות קידום ידועות” כמו תוכן, היררכיה פנימית, קישורי OFFSITE איכותיים,
מהם הסימנים איתם ניתן לזהות שהאתר שלכם לא באמת מקודם ללא נסיון או ידע בקידום אורגני?

* נצהיר כי יש יוצאים מהכלל, ואין הכוונה זו תחליף לחוות דעת מקצועית ואין אנו לוקחים אחריות לכתוב בלשון המלצה ולמיטב ידיעתינו ונסיונינו כחברת SEO ותיקה אך למעשה יש מקרים שונים בקידום אורגני וכל מקרה לגופו, ויש ניואנסים שגם מקדם ללא נסיון רב יתקשה להבחין, עם זאת המלצות ואחבנות אלו יחד , יכולות להיות סימן לכך שראוי לבדוק את האתר כמו שמגלים שיש חום בבוקר ויש לבקר אצל מי שיכול לבדוק מה קורה וגם לסדר זאת

1. האתר לא מחובר לגוגל סרץ’ קונסל – מה שהיום חלק אינטגרלי מהקידום 2020, ואם אחרי שביררתם האתר נמצא שאינו מחובר כלל לסרץ’ קונסל, ומשמע שחברת הקידום לא לא עושים בו שימוש כ”כלי קידום” , הייתי אומר אולי הכי חשוב היום. שכן סביר להניח שלאתרכם נצברות שגיאות מול גוגל שלא ניתנות לתיקון ללא הכלי, ואלו פוגעים בקידום האורגני בעמודים נקודתיים ואלו לא יחלפו עד תיקון נקודתי והתייחסות דרך הכלי, וסביר שכל בעל אתר יקבל איזשהי שגיאה גם אם לפני הכל היה 100% תקין…

2. אם אחרי תקופה של יותר מחצי שנה של קידום אורגני לא העבירו את האתר שלכם עם תעודת SSL לאתר המתחיל בקידומת HTTPS ,האתר שלכם מתחיל ב//:HTTP ללא S
בעמוד הבית? זהו את הסימן מנעול בדפדפן , שאם על HTTP ללא S משמע ללא תעודת אבטחה SSL
יתכן שתמצאו עוד בעיות קידום שכן זה צעד שכל מקדם סטנדרטי יישם כבר מזמן וגם דרישת גוגל בקמפיינים של ממומנים בגוגל אדס Google Ads היא לעבור לפרוטוקול מאובטח בכל מיני “הדגשות אדומות”, מה שגם בטח תורם לרמז כמה נתון זה פוגע בציון האיכות של המודעות בקמפיין אתר שלא עבר ל-HTTPS יעלו קצת יותר בכל קליק – ממתחרה שדאג לסידור נקודה היום חשובה זו. כפי שגם אפשר לקרוא בהרחבה : מעבר אתר לHTTPS
עובדתית זה טיפול של כמה שעות, לרוב מקבלים רוב האתרים בישראל מחברות האחסון תעודת SSL בחינם, וחברת האחסון יכולה גם במקרים מסויימים לדאוג לעברה (כל כתובות האתר צריכות לקבל הפניות קבועות לכתובתם החדשה) , מה שגם מאוד חשוב לדעת איך ליישם, כי יש גרסאות דומיין שונות מה שהופך לפעולה שמקדם אורגני צריך ליישם, כי מעבר לעמוד הסופי זה דבר אחד, אך מה השרשור קישורים שמעבר לHTTPS יצר.
3. אם אתם משלמים אלפים בחודש, וגם כעבור מעל 6 חודשים, אין עליה משמעותית לפחות בכמות התנועה באתר, לפי הביטויים המקודמים יש שווה לבדוק . ניתן להגיע לנתון הזה דרך הסרץ קונסול וגם דרך גוגל אנלטיקס, וגם באתרי וורדפרס תוספי וורדפרס שונים מאפשרים שיקוף תנועה והתנהגות וניתוח קישורים של הדומין.

4. אתם משלמים מתחת ל-900 ₪ והבטיחו לכם תוצאות ומנגד לא מספקים שקיפות פעולות קידום . במיוחד שמות של חברות מוכרות בתחומים אחרים שנכנסו לתחום הקידום עם חבילות זולות במיוחד, לא יכולות בפועל להביא תוצאות בביטויים תחרותיים , כי ה-500 שקל שלכם לא יכול לעמוד מול אלפים שמממנים את המומחים הגדולים ביותר, מקסימום תוצאות בביטויים מאוד לא תחרותיים.

5. האם יש עמוד אב המוקדש (עמוד נושא בקירבה ראשונה אחרי ה/) עמוד לכל הביטוי שנבחר להתמקדות?
הכוונה שקיים עמוד מדרגה ראשונה בעל שם זהה לפי ביטוי מדוייק להתמקדות אורגנית, URL-כתובת עמוד גם היא לפי אותו ביטוי מדוייק, גם כעבור חודשים ספורים ספורים של קידום? והרי איך גוגל יגלה שהאתר עוסק בנושא או לפי ביטוי מדוייק כלשהו ויקבל דירוג בעמוד ראשון ללא תוכן ועם כותרת מתאימה? לפני עבודת קידום אורגני בסיסית,  יש לתת לפחות עמוד אב/נושא אחד לכל ביטוי מקודם, המבטא רלוונטיות של הביטוי מדוייק לקידום, ובהמשך המקדם יכול להתמקד בקידום עמודי הנושא ולחזק את מעמד הקידום ע”י קישורים חיצוניים (רצוי עם אנקר לפי ביטוי – הכוונה “הטקס” שממנו יוצא הקישור הוא מילה רלוונטית לקידום האורגני שלנו).

6. בדיקת קישורים המאונדקסים בגוגל בדקו: באמצעות חיפוש מדוייק בגוגל של עמודי אתר , גוגל ידווח לכם בדיוק כמה עמודים מאונדקסים ברגע נתון רק לפי כתובת עמוד הבית, זוהי נקראת בגוגל פקודת חיפוש “:site” (סייט) למשל .example:site וזהו את כל העמודים המאונדקסים בגוגל. וגם פה בגדול אם אין לפחות מספר עמודים כמספר הביטויים בהם ביקשתם ושילמתם על התמקדות אורגנית עליהם, יתכן שיהיה קשה להם לספק תוצאות בביטויים ללא עמוד נושא. *לקדם ללא תוכן (מבוסס קישורים) זה אפשרי, אך לא מומלץ, ופשוט קל יותר כשהתוכן קיים.

אם אמרת כן , ל-3 או יותר מהסעיפים הנ”ל
נמליץ לך לעשות בדיקה חינמית , שתיתן קצת יותר אור על הנושא.
ואם אתם מושקעים באלפים כל חודש נמליץ על בדיקה מקצועית עבור אתר העסק, או בדיקה מעמיקה ייסודית במיוחד! המקיפה גם את האתר המקודם עמודיו וכל הפרמטרים העיקריים שיתכן ומונעים המרות מהאתר והמלצות והכוונה לתיקון. חבילות אלו הם חלק משירותי נירוקום, ולנוחיותכם סידרנו אותם ב-3 חבילות ברורות ושקופות לגמרי כהרגלנו.

לתקופה מוגבלת ותמיכה בציבור העסקי בישראל בתקופת משבר הקורונה המתמשך, נירוקום תורמת את דו”ח חבילת ה-BIZ שבעלות 320 ש”ח בחינם לזמן המשבר כתמיכה במגזר העסקי. וכתרומה חברתית ושליחות , מתוך ההבנה כי “קידום – יכול להרים עסק או להפיל עסק”. אתם משלמים כדי להרים ואם זה לא קורה… לא שווה לבדוק למה?
הרי גם אם מדובר ב-1000 ש”ח בחודש לאורגני (תקציב קידום אורגני נמוך יחסית לתעשייה)
ואם הגעתם עד למשפט סגירה זה, ובמיוחד בתקופת המשבר הנוכחי אני מזמין אתכם להשאיר פרטים בטופס
“בקשה לדו”ח BIZ בחינם”. בעמוד זה, ואנו נחזור אלייכם עם דו”ח מפורט, שאולי יכול לעזור , ואולי אפילו המון ! באהבה מנירוקום.

“לפעמים מספיק חור אחד בסירה כדי לגרום לה לטבוע במקום, ומספיק לסתום חור אחד בסירה כדי להפליג אל האופק” .
ניר מאיר – מנכ”ל נירוקום

חבילת BiZ
320 ₪0 ₪ - בחינם! ולזמן מוגבל בלבד
  • ✓ כמה האתר מקודם באופן כללי?
  • האם רואים קוים לקידום איכותי או להיפך?
  • ✓ הערכת הקושי אורגני
  • ✓ מי המתחרים הגדולים?
  • ✓ כמה קישורים טוטל יש לאתר ?
  • ✓ דו"ח תיקוני SEO קריטיים
בדיקת קידם אורגני Masters
1200 ₪מומלץ לעסקים המשקיעים מעל 2500 ₪ בחודש
  • ✓ כמה האתר מקודם באופן כללי? האם רואים קוים לקידום איכותי או להיפך?
  • ✓ הערכת הקושי האורגני בביטויים הנבחרים ע"י כלים מתקדמים והתייחסות לקצב ההתקדמות
  • ✓ מי המתחרים הגדולים בתעשייה בעמוד הראשון? וכמה הם חזקים באורגני?
  • ✓ כמה קישורים טוטל יש לאתר ?
  • ✓ הערכת הקושי האורגני בביטויים הנבחרים ע"י כלים מתקדמים
  • __
  • ✓ חושדים שיש לכם קישורים חשודים / מזיקים? עין אנשית מיומנת תבחן את הנושא, ותשים אצבע על הקישורים אם ימצאו החשודים, ודרך פעולה לטיפול הנושא (ניתוח עד 10 קישורים חשודים/מזיקים לחבילה זו)
  • ✓ ניתוח כללי של הסרץ קונסל ודוח גיאות לתיקון
  • ✓ ניתוח כללי של גוגל אנלטיקס ודוח גיאות לתיקון
  • ✓ בדיקת תקינות מעבר האתר ל-HTTPS (כפילות בגוגל)
  • ✓ מספר הדפים המאונדקסים בגוגל, והאם זה תקין (האם יש דפים שמאונדקסים בגוגל ומיותרים)
  • -
  • ✓ בחינת מבנה עמודים מבחינה שיווקית א.מבנה ונראות שיווקית
  • ✓ לפי הנושאים ב.קריאה לפעולה וקלות יצירת המרה בתוך האתר
  • ✓ בחינה ומסירת דו"ח שגיאות בסרץ קונסול של גוגל
  • ✓ ניתוח כללי של הסרץ קונסל ודוח גיאות לתיקון
  • ✓ ניתוח כללי של גוגל אנלטיקס
  • ✓ שיחת ייעוץ המשכית ולניתוח הדו"ח

מעוניין בבדיקה אורגנית בסיסית בחינם?

מעדיפים שיחה אישית עם נירוקום כבר עכשיו? התקשרו אלינו בטלפון:
054-4905-998

תפריט
דילוג לתוכן