התמודדות עם משבר הקורונה באמצעות שיווק באינטרנט בדרכים יצירתיות ומגוונות היוצרות התפתחות עסק בזמן המשבר

בהלת הקורונה לבעל העסק והעצמאי

בעלי עסקים , גדולים ובמיוחד הקטנים והעצמאיים , כולם בבהלת הקורונה, וכל עסק פרונטלי נפגע, ועוד רבים מסביב, אך יש מי שמתעשת מהר ויוצר קידמה חדשה בדיוק בזמנים אלו.עסקים מכול גודל ועד עצמאים ואין מי שלא בבהלה.
כבעל סוכנות דיגיטל וכגוגל פרטנר וספק שירותי 10 שנים, כאשר מגוון הלקוחות שצברנו הם ממש מכל קצוות התעשיות בישראל,
ומשום שהעסק הוא בוטיק עם מספר לקוחות שלא מתקרב לענקיות בתעשייה, אנחנו ממש מכירים כל לקוח בשמו , חותרים יחד להצלחה משותפת כדרך יחידה! וזה המוטו שהיה תמיד. אך עדיין מיקרוקוסמוס של מספר לא מבוטל מהתעשיות בישראל, אז בעסק שלי אנחנו מרגישים את כולם, כי כל לקוח הוא בעל משקל עבורנו והם יחד הפרנסה שלנו.

קופאים ומתמגנים ומקפיאים עד להודעה חדשה

החודשים האחרונים בעקבות משבר הקורונה, מספר לא מבוטל ובעיקר של עסקים פרונטלים וכאלו העוסקים בתיירות ושירותי חו”ל השהו עד להודעה חדשה את פרסום בגוגל ובפייסבוק…
וקשה לכולם אז קשה גם לנו… אנו מרגישים דרך לקוחותינו את מגוון הדרכים שהקורונה משפיעה על הכלכלה בישראל.
רק מעטים כלל לא נפגעו ומעטים עוד יותר מרוויחים מהמצב (מכירות ברשת והזמנות אונליין בעליה משמעותית) אך רוב לקוחותינו אינם חנויות וירטואליות ומרגישים זאת.
אך חשיפה למקרים שונים, בין אם בתפקיד הגורם המבצע עבור כמה לקוחות ותיקים וחדשים והתבוננות במקרים קרובים אישיים/עסקיים אני מעלה מסקנה חשובה:

אי אפשר לצאת? הלקוחות לא יכולים להגיע אלינו? אנחנו נגיע אליהם!
איך? בכל דרך אפשרית! וכמה שיותר מהר עדיף (עם כפפות).

עולה שמשותף ליזמים רבים הוא ש”רק כשקשה ולא מספיק… רק אז באמת מתחילים לעבוד הגלגלים”, החשיבה הופכת מ”איך שורדים וממתינים לשיגרה שרק תגיע?” ל”איך אפשר גם אחרת?” 
ואני רואה עסקים מחדשים ביזמות ,
צועדים צעדים ראשונים במחוזות שלא הכירו,
ועושים הכל עם פוטנציאל הצלחה משמעותי שכן הם מוצאים פתרונות למצב הקיים כשרוב הקלוגות שלהם בהקפאה,
הם יוצרים קידמה שמאפשרת להמשיך לעבוד- איכשהו! גם אם ע”י שירות או מוצר חדש, פלטפורמת פרסות חדשה, או התעוררות מ-0 “אין לי אתר, לא היינו צריכים”… גם משפט שעלה לאחרונה.
אבל עכשיו מיישמים והכל מתשתמר להם גם בשלב הבא,
משמרים לקוחות גם כשהם לא נוכחים בעסק פיזי ,
ממשיכים לעבוד ומתגמשים כמו מים אל קנקן הקורונה ובגבולות הקנקן (Be like water my friend” Bruce Lee”).
והכל באזור שאפשר להגדיר במשפט הבא:
אי אפשר לצאת? הלקוחות לא יכולים להגיע אלינו? אנחנו נגיע אליהם! איך? בכל דרך אפשרית! וכמה שיותר מהר עדיף.
אז מדובר בפתרונות רשת לרוב, תכנים אונליין במקום בכיתות, ויש גם מה לעשות עם תיעוד כל העיניין.
ואנשים עוד מזמינים מוצרים לבית? אז אנחנו נהיה שם מול האנשים ברגע ההזמנה ונשלח! גם כאלו שלא היו עד הבית עד היום מאותו עסק (מערכי משלוחים) .
נציע את השירותים עד הבית, בוידאו, בזום , “נבוא, ניקח, נתקן ונחזיר” אחד מהפתרונות היפים שיכול לשמש כל טכנאי
אך חשיפה למקרים שונים, בין אם בתפקיד הגורם המבצע עבור כמה לקוחות ותיקים וחדשים והתבוננות במקרים קרובים אישיים/עסקיים אני מעלה מסקנה חשובה:

“בלב ליבו של הקושי טמונה ההזדמנות” אלברט איינשטיין.

מה שיהיה אחרי לא יהיה זהה למה שהיה קודם,
מתוך הכרך הקושי… יוצרים קידמה שנשארת!

ואלו רק דוגמאות שאני נתקלתי בהם אישית ורק בחלק קטן מהם גם לקחתי חלק.
ודאי שיש עוד מאות דוגמאות של התפתחות וקידמה רק מתוך הכרך
כעצמאים נזכור כי הקידמה נשארת איתנו גם ביום שאחרי.
וכמובן שזה מרגיש כרגע כלא משמעותי במיוחד, אבל זה כן משמעותי .
זה ברמה של אבולוציה עסקית שעוברת מוטציה …
מה שיהיה אחרי לא יהיה זהה למה שהיה קודם, כי כולם עובדים ויוצרים מתוך קושי, גם אם מתוך הכרך,
כי להוריד את הראש ולחכות שזה יעבור… לא כל אחד יכול להרשות לעצמו.
עם זאת- המשותף לבעלי עסקים הוא יזמות, ובשעת משבר מומלץ לנקות את “כובע היזם” שלכם,
ומי מכיר את העסקת שלכם טוב מכם? ולפחות בחלק מהתעשיות , ראינו לקוחות בכובע יזם משופשף – רגע לפני קבלת החלטות, יודעים מי הקהל, לאן לכוון, ולא מפחדים לשאול בעל מקצוע שאלה כדי שהם, ידעו לבטח שהכל כשורה ומוכן להשקעות שיווקיות שיתכן יעשו את ההבדל.

דוגמאות לעסקים שהפכו חיסרון למוטיב מניע ליצירת מקורות הכנסה

יש מי שזיהה שהפעילות הפרונטלית של העסק צנחה ומנגד הזמנות מהרשת בעלייה אז הוא
– הוסיף חנות לאתר הקיים שלו שישאר תמיד לו כעוד סניף שלא מוגבל מיקום כמו החנות הקטנה שלו… והבין מהר שזה זמן טוב להעלות חנות לפרסום בגוגל דווקא עכשיו.
בעל עסק אחר המספק שירותים ושהספיק לו הפה לאוזן פתאום חסר ועבודה,
– פתח לראשונה אתר שתכנן שנים להקים, אך לא היה לו ממש צורך … ועכשיו השלים את הפער השיווקי דרך קידום ממומן בגוגל ובפייסבוק.
בי”ס לתוכן לימודי – שלא יכול קיים שיעורים פרונטלים
– פעם ראשונה עושה שיעורי וובינאר (שיעור לייב זום בקבוצה) ,
ובהזדמנות פז זו , מצלמים קורס מלא וניתן יהיה להפוך את זה למוצר שהם תמיד רצו לייצר,
אבל עכשיו כשוובינר אומר מבחינתם “שהם לא מפסיקים לעבוד”, למה לא לנצל את ההזדמנות
– לצלם באופן הפקתי מושקע קצת יותר ולקבל מוצר מצולם שיכול להיות ערוץ הכנסה מדהים-קורס מצולם! (נמכר ללא הגבלה וללא עלויות יצור)
ועל אותו המשקל, כך גם עם מומחה בסדנאות פרונטליות, שהיום כבר מוכר קורסים דרך האתר שלו.

ומה יהיה ביום שאחרי המשבר??

יש מי שרק יחזור לשיגרה, אחרי שספג את התקופה, לקח איזה הלוואה לצמצם פערים , והעיקר ששרד
ויש מי שימשיך את השיגרה החדשה שיצר לטובת פתרון למצב הקיים , ויהנה מהקידמה שיצר גם ביום שאחרי.
ביום שאחרי תעשיות שונות עוברות שינוי…
– יהיו יותר עסקים שמספקים תכנים לא פרונטליים שיתחרו בשיעורים פרונטליים
– יהיו יותר עסקים עם כוח ויכולת שילוח מקצועי יותר ויותר
– עסקים רבים מתוך מצוקה מצאו דרך לשפר את מערך השירות לקוחות שלהם בתקופה החולפת ויהפכו למתחרים משמעותיים יותר עם שירות לקוחות שמשמר לקוח לתקופות ארוכות יותר
– יהיו יותר מתחרים בכל תעשייה, כי יצטרפו אלו שלא היו זקוקים לשיווק עד התקופת הקורונה וינצלו את הקרקע של הרשת ובאותו זמן שבאותם תעשיות
– שינויים במיקומי אורגני , כי עסקים רבים הפסיקו לחודשים אלו , ואלו שלא הפסיקו ואף הגבירו יוצרים פער
ביום שאחרי , אנחנו גלובלית נהנה מאחוז מידע מדוייק ומקצועי הגבוה ביותר בהסטוריה של האינטרנט בזמן קצר (תכנים לימודיים , שתופסים מקום ברשת בפעם הראשונה אם ורק בגלל ההכרך(
יהיו יותר תכנים מקצועיים בתשלום שנוצרו בתקופה הזאת , ויחס המידע המדוייק ברשת יעלה משמעות בתקופה קצרה.
ולכולם היתרון ישאר גם ביום שאחרי.
חלק לא ישרדו, וללא ספק גם עסקים מושלמים עד אותו הרגע
אך אלו שיישרדו יהיו קצת יותר עמידים, מתקדמים וחדשניים
והם יהיו הסטנדרט החדש בכל תעשייה, וכך קושי יוצר (בסופו של דבר) קידמה כלל תעשייתית

איתכם באותה הסירה | ביחד נעבור את זה!

אז אני פה כדי לספק קצת השראה למוחות מבריקים, ולציין כי בהרבה מקרים יש פתרון, יש איפה להפוך את המצב , יש איפה להשקיע במקום לשקוע במקום

איתכם באותה הסירה : כמו אחרים אנחנו מאוד מרגישים את התקופה, והפוסט הזה הוא גם מבחינתי לצאת מאזור הנוחות עם פוסט, ועם קמפיין בפייסבוק,
את כל זה לא תכננתי , לא תכננתי לחדש את אתר נירוקום , לבנות מערכי שיווק חדשים, מוצרים חדשים, כולל מוצרי תמיכה לעסקים בתקופת הקורונה.
ואם הגעתם עד פה, מספיק לקבל השראה ולדעת כי הפעולה השיווקית הנכונה לקחת את המצב הקיים ולהפוך אותו על פיה.

המוטו שלנו תמיד היה הצלחה משותפת עם לקוחותנו,
ועכשיו זה היה הישרדות משותפת עם לקוחותנו מתוך יצירתיות וחדשנות
וכיום גם הישרדות משותפת עם כלל הכלכלה העסקית בישראל,

ולכן בעקבות המשבר נירוקום מתגייסת לתת קצת מהידע שלנו ולעזור לכם בעלי העסקים  ,
ולהציע שירותי מפתח שבאופן טבעי מתשלום בחינם, כתמיכה לעסקים בזמן המשבר:

בדיקת 10,000 לאתר לפני שמזרימים אליו תקציבי שיווק (במיוחד אם עברה תקופה מאז שהאתר שווק)

בצורת דו”ח שעשוי להציל נתח משמעותי מתקציבי שיווק.
1. חבילת דו”ח אבחון האתר מבחינה שיווקית (בחינת עיקרים מרכזיים של תקינות האתר כהכנה לשיווק כגון נראות שיווקית, קריאות לפעולה, התאמות לניידים, וכד’)
2. חבילת דו”ח אבחון האתר מבחינת קידום אורגני (SEO) .
למה בחרנו לחלוק בתקופה זו דווקא שירות זה?
כי שיווק באינטרנט יכול להוות לפחות לחלק מהעסקים אלטרנטיבה שיווקית, ורבים מעבירים תקציבים לממומן ומעלים קמפיינים חדשים,
וכמי שמעלים קמפיינים שונים ומקדמים אורגנית קרוב לעשור, אנו עדים לכך שמבחינת שיווק ברשת:

“לפעמים מספיק חור אחד בסירה כדי לגרום לה לטבוע במקום
ולפעמים מספיק לתקן חור אחד כדי להפליג למרחק”.

ניר מאיר – מנכ”ל נירוקום

נירוקום מתגייסת לסיוע עסקים ועצמאים בישראל בתקופת משבר הקורונה.

כסיוע לעסקים בישראל בתקופת משבר הקורונה,
נירוקום מתגייסת למאבקי ההשרדות של העסקים בישראל ומספקת חבילות סיוע הכוללות יעוץ וניתוחי אתרים – הקריטיים להצלחת כל פרוייקט המבוסס שיווק אתר .
“כדי שפתרונות השיווק באינטנרנט שלכם בזמן תקופת המשבר יפיקו מקסימום אפשרי”. ובהחלט ניתן לעשות שינוי חיובי עם שיווק ברשת אך תמיד נזכור רגע לפני השקעת הכספים לשיווק אתרנו מסקנה רבת נסיון בשיווק אתרים:
“לפעמים מספיק חור אחד בסירה כדי לגרום לה לטבוע במקום
ולפעמים מספיק לתקן חור אחד כדי להפליג למרחק”.
נירוקום.
1. לבדיקת אתר והתאמתו לשיווק
(בדיקות קריאה לפעולה, שפה שיווקית, התאמה לניידים וזמני טעינות)
ללא עלות : לקבלת ההטבה השאירו פרטים בעמוד זה.
2. לבדיקת SEO לאתר מקודם או שרוצה להתחיל לקדם 
ללא עלות : לקבלת ההטבה השאירו פרטים בעמוד זה.
*ניתן לקבל 1 מכל בדיקה עבור בעל עסק אחד (ואתר אחד) ולזמן מוגבל **אין להעביר/לסחור או לבצע בדיקה בשביל עסק שאינו בבעלוך ***המבצע לזמן מוגבל
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם:

התקשרו עכשיו לנירוקום בטלפון:
02-561-90-67
ונשמח לייעץ ללא עלות 

בדוק אתרך

תפריט
דילוג לתוכן