חידוש האתר בשנת 2020 לתבנית פרימיום ואמירה שיווקית ורספונסיביות והתאמה מיוחדת לניידים ולטאבלט,  תוך כדי שימור המראה שהלקוח אהב מהאתר המקורי שבנינו לו ב2014

העיצוב בשנת 2014 הקדים את זמנו

מחזור ירוק -2014

כשהגיע אלינו הלקוח הוא הגיע עם אתר בשם אחר פחות שיווקי ויותר אישי בעיצוב ישן.
הדרישה הייתה ליצור אתר חדש ושיווקי עם דגש משמעותי על הרמה העיצובית ועם הכנה לקידום אורגני והתאמת עמודים לפרסום בקידום אורגני וממומן .

קונספט האתר דרש מאתנו לחשוב מחוץ לקופסא מבחינה עיצובית,
וליצור ממשק קל ופשוט לגולש, ושתהיה קיימת דינמיות בעמוד הבית עם אפקטים בריחוף עכבר (בשנת 2012 זה היה יוצא דופן) וייעצנו ללקוח להחליף את שם האתר לביטוי שיווקי עקרי בתעשייה “מחזור ירוק” שם שתרם להצלחתו באורגני ומבחינה מיתוגית.

אתר מיחזור ירוק מהר מאוד התחיל להוביל בתעשייה בקידום בממומן ובאורגני ,
ועד היום אנחנו חושבים שאתר זה הוא יחיד ומיוחד בעיצובו וחדשנותו ומהאתרים המרשימים בתעשיית המחזור אם לא המרשים ביותר (לפחות לדעתנו).

מחזור ירוק -2020

6 שנים חלפו להן, והאתר שמר על מראה יוקרתי, אבל…
בזמנו לא הייתה התאמה לניידים כמו אחרי 2020, ועיקר היופי באתר היה עמוד הבית , והעמודים הפנימיים היו בעלי יכולות עיצוב מוגבלות שכן בזמנו לא היו עורכים ויזואלים ותבניות פרימיום, ולכן, לבקשת הלקוח ,
– האתר שמר על חדוות המראה היחודי של האתר המקורי,
– מעבר לתבנית פרימיום , מהטובות בשוק,
הוספנו:
– עמוד בית השומר על החלק העיצובי של הישן בתוספת עיצוב חדשני בגלילה מותאמת טאצ’, וסידור עמוד הבית
– עיצוב עמוד ויצירת תבנית שיווקית לעמוד תוכן ארוך (מאוד) – שמירה על התוכן, תוך הפיכת העמוד לשיווקי עם קריאות לפעולה חדשניות ויחודיות בישראל כמייטב מסורת נירוקום

* האתר עבר שינויים מאז הבנייה ולכן אין קישור ישיר אילו שכן העבודה הקיימת אינה משקפת את עבודת נירוקום על הנושא

תפריט
דילוג לתוכן