בזכות וורדפרס- מערכת ניהול פשוטה וחכמה, מי שרוצה אתר אינטרנט כבר לא חייב להבין בשפות תכנות שונות, כמו html, css וכדומה.

לפני כ 10 שנים, מפתח בתחום האינטרנט בשם מאט מולנווג החליט לפתח מערכת ניהול תוכן פשוטה שכל אחד יוכל להשתמש בה כדי לבנות אתר אינטרנט ולנהל אותו בקלות. המערכת הזו היא וורדפרס והיא היום מערכת ניהול התוכן הפופולארית ביותר.

אחד הדברים שהופכים את וורדפרס לאהודה כל כך היא הפשטות שלה, שלוקחת את רוב הטרחה מצד המשתמשים והופכת את העבודה לנוחה, קלה ומהירה יותר. בזכות המערכת הזו, היום אנשים כבר לא חייבים להבין בשפות תכנות כמו html או css כדי לבנות אתר או לנהל אותו.

כמובן, כשזה מגיע לאתרים קצת יותר מורכבים, עדיין צריך עזרה של מי שמבין את המערכת היטב, כדי לבנות אתר. אבל אחר כך, הניהול של האתר יכול להתבצע באופן עצמאי, אם רוצים.

המערכת מעניקה הרבה שליטה בכל מה שקשור לתכנים באתר. אפשר בקלות לערוך ולעדכן אותם, לחזור לגרסאות קודמות לפני השינויים, ברמה של טקסט וגם ברמה של עמוד שלם. בנוסף, אפשר לצפות בסטטיסטיקות רלוונטיות לאתר, למשל כמה אנשים נחשפו לתוכן מסוים.

המערכת מתעדכנת כל הזמן בידי הקהילה התומכת שלה, ובין העדכונים יש גם הרחבות מגוונות שנותנות מענה לצרכים של המשתמשים. אפשר להוריד מאתר המערכת תוספים מותאמים כדי לשפר ולשכלל את חוויית המשתמש.

אם כן, וורדפרס היא מצד אחד ממשק פשוט וברור, ומצד שני מערכת חכמה שעושה עבורנו את כל העבודה. זו הסיבה שאתרי אינטרנט רבים מנוהלים על ידי המערכת הזאת, כמו פורטלים או אינדקסים, והסיבה לכך ששפות תכנות מיושנות כבר כמעט לא בשימוש.

לא מפתיע שכמה מהחברות והארגונים הכי גדולים בעולם עובדים עם אתרים המבוססים על המערכת הזו, הרי מערכת פשוטה יותר חוסכת הרבה זמן, ועל כן גם הרבה כסף, והיא מגבירה את היעילות ומביאה לתוצאות מעולות. נראה שהמערכת קיבלה את הפופולאריות שלה בצדק.

לעמוד צור קשר

בחזרה לדף הבית

תפריט
דילוג לתוכן