קידום אתרים בכוחות עצמך – זה אפשרי?

כמובן שהכול אפשרי, אין ספק שעם זמן והשקעה מספיקה תוכל לעשות קידום בשלביו הראשונים בעבור האתר שלך… למרות זאת אין תחליף לחברת קידום אתרים מקצועית לה משאבים ואתרים אחרים ברשת האינטרנט להם אין לך גישה.. למה אני מתכוון?

בניית קישורים

חלק חשוב בקידום האתר שלך מבלי להיכנס אל שלב האופטימיזציה עליו אדבר במאמר הבא הוא כמובן בניית קישורים. בנייה של קישורים אשר מצביעים אל האתר שלך צריכה כמובן להיעשות בצורה טבעית ככל האפשר אבל בוא נהיה כנים.. אם אתה בונה את הקישורים שלך בעצמך זה כלל לא טבעי ובכל זאת אנו מנסים בדרכים “מותרות” לקשר אל האתרים שלנו כדי להעלות את מדד החשיבות שלהם אל מול מנועי חיפוש.

למה בניית קישורים היא תהליך חשוב?

בכדי להבין את החשיבות של בניית קישורים יש להבין כי כל קישור הוא כמו הצבעה בעד האתר שלך או בעד התוכן שבו. בכדי להבין זאת בצורה ברורה יותר נדמה קישורים לצבירת “לייקים” לעמוד הפייסבוק העסקי שלך.
וכך בדיוק מנועי החיפוש רואים כמה “לייקים” האתר שלך קיבל ונותן לכך חשיבות ומשקל לא מבוטל.

באותה צורה כל קישור המצביע אל האתר שלך / מקשר אל האתר שלך הוא הצבעה על איכות האתר שלך ולכן הרבה קישורים אל האתר שלך ממקורות רבים ככל האפשר כלומר ממגוון רחב של אתרים מאותת למנועי חיפוש שיש משהוא באתר שלך שגורם לאחרים לקשר אליך והוא לרוב (בתיאוריה) תוכן איכותי ומעניין.

איך אתם יכולים לבנות קישורים בעצמכם?

ישנן דרכים רבות ואל חלקן תגיעו עם מחשבה יצירתית לבנות קישורים אל האתר שלכם… תוכלו לעשות גם הרבה ספאם כמו מקדמי אתרים רבים אני ממליץ שלא לעשות זאת כיוון שאתם לא רוצים ששדרוג שגוגל עשה יהפוך את האתר שלכם לספאמרי ויעיף אותו מתוצאות החיפוש או פשוט יתעלם מקישורים מסוג זה ובזבזתם שעות עבודה רבות. שיטה ידועה ולא רעה בכלל היא שימוש בפורומים, כך למשל אדם העוסק בתחום קידום האתרים, יכנס לבקר באיזשהו פורום קידום אתרים, ושם יוכל להוציא קישורים מחתימתו.

שיטות בניית קישורים פופולאריות כוללות אתרי מאמרים, הגשת האתר לאינדקסים, הרשמה בפורומים שונים בתחומכם ושימוש במנגנון החתימה של ההודעות כדי לבנות כמה קישורים ועוד. את השיטות השונות לבניית קישורים לא אוכל לפרט במאמר קצר ואני ממליץ כי תחפשו ברשת אחר מדריך לקידום אתרים… קיימים רבים והם יעזרו לכם לפתח חשיבה יצירתית כלפי נושא זה.

אז למה חברת קידום אתרים טובה יותר אם גם אני יכול לבנות קישורים?

חברות קידום אתרים בגוגל שהם לרוב גם חברות לבניית אתרים מחזיקות במאגר אתרים עצום כלומר יש להן כחלק ממשאבי החברה מאגר אתרים בהם הם יכולות להשתמש כדי לקשר אל האתר שלכם בצורה טבעית יותר. בנוסף כל חברת קידום אתרים מקצועית מחזיקה בכותבי תוכן מקצועיים שיוצרים בעבורן תוכן רב בו הן משתמשות כדי לבנות משאבים חדשים כל העת ברשת האינטרנט.

בנוסף לחברות בניית אתרים את הידע הטכני לגעת בצורה טכנית בקוד האתר שלכם וכך לשפר את המבנה שלו ואלמנטים מסוימים באתר שלכם לטובת הנראות של האתר שלכם ברשת האינטרנט וכך להעלות את היוקרה שלו אל מול מנועי חיפוש.

תפריט
דילוג לתוכן