ממשק ניהול, תוספים, קהילה גדולה ועלויות מוזלות- כל אלה ועוד הופכים את וורדפרס למערכת ניהול תוכן מהטובות ביותר.

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח שמציעה למנהלי אתרים הרבה יתרונות לעומת מערכות אחרות. המאפיינים הבולטים שלה, שהופכים אותה למערכת פופולארית כל כך, הם:

מערכת קוד פתוח

משום שהיא מערכת בקוד פתוח, השימוש במערכת וורדפרס אינו מצריך רישיון, ואפשר להתאים אותה לכל פרויקט ולכל צורך, אם מדובר בפורטל, אתר תדמית וכו’. יש שלל תוספים, שגם השימוש בהם הוא חופשי, ואיתם אפשר להרחיב את השימושיות שלה. הפופולאריות של המערכת הביאה לתרגום שלה למאות שפות, ביניהן עברית, צרפתית ועוד. עלויות התחזוקה נמוכות, ולמרות זאת היא מאובטחת היטב על ידי תיקונים ועדכונים מצד הקהילה המשתמשת התומכת. בנוסף לכל זה, גם יש לה עדכונים שותפים שמשפרים באופן קבוע את העבודה.

בזכות תוספים שנכתבים לה בכל עת על ידי קהילת המשתמשים והמפתחים, כל מי שמשתמש במערכת הזו יכול להתאים את האתר שלו ברמה הגבוהה ביותר לצרכים שלו, ומבלי צורך להבין בתכנות.

ניהול וורדפרס ושימוש במערכת

לוורדפרס יש ממשק ניהול מאוד פשוט ואינטואיטיבי, כך שזמן הלימוד הוא קצר מאוד. כל דבר שנמצא על גבי המערכת מגובה באופן מתוזמן, ואפשר לשמור על כל ההגדרות, הכתבות, המדיה וכדומה. הוספת התכנים היא מאוד פשוטה ואפשר להוסיף תכנים עשירים ומעניינים לאתר, גם בשילוב תמונות. אחד הדברים שמייעלים את החשיפה לאתר שמנוהל בוורדפרס ואת הקידום שלו הוא ניהול התכנים לפי קטגוריות ואפשרות להוסיף תגיות. כמו כן, פשוט לנהל את קבצי המדיה- אודיו, וידאו ותמונות.

עלויות

רשימת היתרונות והמאפיינים של המערכת עוד ארוכה, אבל חשוב לשים לב לעלויות שכרוכות בשימוש בה- לא רק שעלויות התחזוקה נמוכות, אלא גם עלויות האחסון על גבי שרתים. בנוסף, משום שישנם עדכונים אוטומטיים, חוסכים פניות לאנשי מקצוע בכל הקשור לשדרוג המערכת.

לסיכום, מדובר במערכת שמצד אחד היא מורכבת, אבל מצד שני פשוטה למשתמש, וכרוכה בעלויות נמוכות מאוד.

לעמוד צור קשר

בחזרה לדף הבית

תפריט
דילוג לתוכן