מהו קידום ממומן לאתר אינטרנט?

היום כבר רבים מכירים בתרומת הפלטפורמה של רשת האינטרנט להרחבת מאמצי המכירות והשיווק של עסקים גדולים וקטנים. יחד עם זאת, הרבה בעלי מקצוע שאינם בקיאים בשיטות שהתפתחו עם הרחבת השימוש ברשת שואלים מהו קידום ממומן לאתרי אינטרנט?

גוגל אדוורדס – מערכת הקידום הממומן של גוגל

 

אחד האמצעים המשמעותיים בהם נעזרים הגולשים להשגת המידע או רכישת המוצרים והשירותים הרלבנטיים להם היא מנועי החיפוש. אתרים אלו מאתרים את הדפים הרלבנטיים לאדם באמצעות הקלדת מילות חיפוש. יחד עם זאת, הם בנויים באופן שבו חלק מהאתרים המופיעים בהם ממוקמים כך שייתכן ויצברו נפח תנועה גדול יותר בשל המיקום האטרקטיבי, לדוגמא בהתחלת תוצאות החיפוש או בצד המסך בנפרד עם או ללא סלוגנים יחד עם הכתובת הווירטואלית.

באופן זה כאשר שואלים מהו קידום ממומן לאתרי אינטרנט? כדאי להבין שקידום משמעותו הופעת האתר במיקום הטוב ביותר למשיכת תנועת הגולשים.

בשוק קיימים שני סוגים עיקריים של קידום אתרים, קידום אורגני וקידום ממומן. קידום אורגני מתייחס לאופטימיזציה של האתרים להופעה במנועי החיפוש. יחד עם זאת, יש לו חסרונות רבים כדוגמת שכירת אנשי מקצוע שזהו תחום ההתמחות שלהם, שינוי דפי האתר לעיתים באופן שנראה מלאכותי מדי ועוד. קידום ממומן נעזר אומנם בתשלום למנוע החיפוש, אך כאשר בוחנים היטב  מהו קידום ממומן לאתרי אינטרנט לעומת הקידום האורגני השיקולים הופכים לברורים יותר.

קידום ממומן חוסך לבעל העסק את ההוצאות על הרדיפה האינסופית אחר השמירה של המקום האטרקטיבי במנועי החיפוש, משום שהוא מבטיח דירוג אפקטיבי. בדומה, אם רוצים להימנע מהוצאות תשלום על מילת חיפוש שלבסוף לא תבטיח כניסת גולשים פוטנציאליים לאתר, ניתן לפני בירור העסקה לבצע מחקר בעזרת אנשי מקצוע בעלי ניסיון כדי להחליט על מילות החיפוש הרלבנטיות ביותר.

כאן גם המקום לציין שגם התשלום לקידום הממומן הוא ביחס לרמת החשיפה של האתר. כלומר רק על מספר הפעמים בהם בפועל הגולשים אכן לחצו על המודעה

ראשון בגוגל עם נירוקום

בחזרה לעמוד הבית

טופס צור קשר

עבור לעמוד קידום אורגני SEO

תפריט
דילוג לתוכן