האינטרנט הוא כלי חזק החולש היום על הטכנולוגיה ובעידן הטכנולוגי בו אנו חיים.
כיום רשת האינטרנט היא המפתח לשגשוג והצלחה מבחינה כלכלית, כאשר זה נוגע להשגת לקוחות או בהצגת רושם של חברה מתקדמת וטכנולוגית.

אתר האינטרנט מציג אותנו ואת העסק שלנו. הוא בעצם מתפקד כמעין כרטיס ביקור וירטואלי בתוך העולם הטכנולוגי העצום. מטרתו של האתר הוא למשוך את הגולשים להשתמש ולרכוש דווקא את השירותים שלך וזאת יעשה על ידי בניית אתר נגיש ומלא מידע אשר יגביר את הסיכויים להצלחה.

בעולם המערבי, ארה”ב ואירופה בניית אתר לעסק הוא חלק מהשקעה שיווקית בסיסית של כל עסק וכל ספק שירות עצמאי, בארה”ב ל-95% מהעסקים הרשומים קיים אתר אינטרנט פעיל.
הסיבה לכך היא החשיפה ברשת המדיה המתקדמת ביותר בעולם כיום.
כל פרסום ברשת מדיה אחרת – טלוויזה , רדיו או עיתונאות היא הוצאה שיווקית יקרה מאוד המכוונת לקהל יעד לא ממוקד בתקווה לתפוס ולפגוע גם בקהל היעד של המוצר או השירות המסופק.
בנוסף שיווק זה תמיד מוגבל בזמן (תשלום עבור פרסומת זו או אחרת בכל רשת מדייה היא עבור מספר מצומצם של חשיפות).
לעומת זאת אתר אינטרנט הוא השקעה שיווקית יחסית נמוכה, ובבסיסה יוצרת חשיפה ברשת מדיה משמעותית ביותר ואינה מוגבלת בזמן. השקעה זאת בעלת פוטנציאל הכנסתי גבוהה לטווח ארוך, אשר תמיד ישמש לעסק כרטיס ביקור וירטואלי הזמין בכל כרטיס ביקור פיזי, פלייר או פרסום ברשתות המדיה השונות .
אתר אינטרנט – מעבר להיותו כרטיס ביקור יכול להפוך בעזרת קידום נכון למכונת לידים (לקוחות פוטנציאלים) משוכללת עד לרמה שעסקים רבים יכולים להשען על מקור לידים זה יותר מכל מקור שיווקי אחר וזאת משום ששיווק אינטרנט הוא הממוקד ביותר מכל רשת מדיה אחרת להשגת קהל היעד של העסק (מפרסמים רק למחפשים את השירות/מוצר, ובעלי הצורך הם הלקוחות האידיאלים והפוטנציאלים ביותר) והזול ביותר מכל רשת מדיה אחרת גם יחד .
משום סיבות אלה לדעת רבים מתעשייה זאת, עסק ללא אתר הוא עסק שלא עשה חישוב שיווקי מינימלי נכון.

ידוע שרוב האנשים מחפשים מידע דרך האינטרנט, בין אם זה בנוגע למוצר או שירות כלשהו. בעל עסק יודע כי בימינו זוהי הדרך היחידה בה יוכל להגיע אל הלקוח במהירות וביעילות. חברה של בניית אתרים היא זו הלוקחת את הרעיון התיאורטי המגובש של בעל העסק על האתר שהוא רוצה ומיישמת אותו עד להוצאתו לאור.

בניית אתר הוא חלק בלתי נפרד מהקמתו של עסק מודרני וקידומו. כיום, מתקיימת תחרות גדולה בין העסקים השונים בשוק, כולם מנסים להראות את כוחם עם רעיונות ומוצרים ייחודיים. פה נכנס בדיוק החלק החשוב של בניית אתרים והוא היצירתיות של האתר והמקוריות שבו. הגולש צריך משהו שיכבוש את מבטו וישאיר אותו מעוניין.

בכדי להעצים מאגר לקוחות ולהזרים רווחים לעסק, בעל עסק רציני ידאג לפנות לחברת בניית אתרים אשר עובדיה הכשרוניים ידאגו לשווק את האתר שלו ולהפיח בו חיים כך שלא יוותר מאחור במירוץ הבלתי פוסק של האינטרנט הנותן הזדמנויות חסרות הגבלה. בניית אתרים מספקת את הכלי הדרוש לעסק.

לא ניתן למצוא חשיפה גדולה מהאינטרנט ולשם כך בניית אתרים הכרחית לכל עסק באשר הוא.

תפריט
דילוג לתוכן