הקמתם עסק וכעת אתם רוצים לפתוח אתר אבל אין לכם שמץ של מושג באינטרנט או בהקמתם אתרים? אל חשש! תנו למקצוענים לעשות בשבילכם את כל העבודה.

נירוקום היא חברת שיווק אינטרנטית צעירה שבשנים האחרונות הובילה לא מעט עסקים קטנים להצלחה בזכות הקמת אתרי וורדפרס יוקרתיים לבית העסק וקידומם בגוגל.

אכן, לא מעט חברות מציעות לכם הצעות מפתות במחירים גבוהים, אבל לאחר שסגרתם איתם הכל אתם מתקשרים כדי לקבל שירות ותמיכה ורק אז מבינים שעשיתם טעות, כי אין קול ואין עונה – רק דממה ואי מענה!

זאת בדיוק הסיבה שכל מי שמעוניין בהקמת אתר וורדפרס צריך לנסות את חברת נירוקום. זו חברה שקודם כל דוגלת בשירות. גם אם השרת נפל והאתר הופצץ (ע”י האקרים לדוגמא) נירוקום יזמינו אתכם למשרדם וישמחו להיות שם בשבילכם כדי לענות על כל שאלה שתרצו ויתנו לכם את כל הזמן שתדרשו עד שתוכלו לצאת מהמשרדים של נירוקום רגועים. הם יעשו זאת באדיבות, יחס חם ומקצועיות רבה.

לעתים קרובות עסקים קטנים מסתנוורים ממחירים זולים באינטרנט וסוגרים הקמות אתרים מבלי בכלל להיפגש עם האנשים שעושים להם את העבודה. אבל כשיש בעיות אין להן לפנות והכרטיס כבר גוהץ.

לפני שחושבים לסגור על מישהו לגבי הקמת אתר וורדפרס, תבואו למשרדים של נירוקום ותקבלו הסבר מדויק למה כדאי לכם להפוך ללקוחות של החברה. אם יחס חם ואדיב, צוות מקצועי שידע לענות על כל תשובה לא יספיק, אז תוכלו לטלפן למשרדי החברה במהלך שעות הפעילות ולגלות שהצוות של נירוקום תמיד עומד לרשותכם בכל שאלה, צרה או תקלה.

אז אם אתם באמת רוצים להשקיע בהקמת אתר וורדפרס בצורה הנכונה עם האנשים הנכונים, צרו קשר עם נירוקום וקבעו פגישת היכרות. התקשרו למספר 054-4905-998.

תפריט
דילוג לתוכן