כשהקידום הממומן שלך בפייסבוק עובד כי הקהל תמיד מדוייק והלידים נכנסים קבוע... אז אפשר להיות באמת רגועים ! מייצרים לקוחות רגועים החל מ-2010 054-4905-998 גם אני רוצה להיות רגוע!

קידום ממומן בפייסבוק

הקמת קמפיין בפייסבוק היא משימה מורכבת אשר דורשת מחשבה ודיוק רב. על מנת לבצע קידום ממומן בפייסבוק בצורה הטובה ביותר אנו חייבים קודם כל להגדיר את קהל היעד שלנו או נושא הקמפיין בהתאם למטרה שאנו רוצים להשיג מהקמפיין עצמו. באמצעות קמפיין לידים או קמפיין מעורבות אנו יכולים להגיע לכמות נכבדת של לקוחות פוטנציאלים שיחשפו לעסק שלנו תוך זמן קצר ואף יזמינו את השירות או המוצר שאנו מוכרים.

מהו קמפיין לידים?

קמפיין לידים כשמו הוא קמפיין אשר נועד להביא לנו לידים לעסק.  בקמפיין זה ניתן לקלוט פניות של מתעניינים מבלי להקים דף נחיתה. מדובר על קמפיין חדשני אשר קיים שנה וחצי וכל מה שהגולש צריך זה רק ללחוץ על כפתור על מנת לאשר את הפרטים אשר כתובים בטופס עצמו וכוללים את שמו, מס’ טלפון, מייל, מקום מגורים ועוד. מדובר על קמפיין אפקטיבי מאוד אשר יכול להניב לכם לידים זולים מאשר הלידים בגוגל תוך זמן קצר.

מה היתרונות של קמפיין לידים?

באמצעות קמפיין לידים ניתן ליהנות מיתרונות רבים כגון:

חשיפה לקהל מסוים– הודות לקמפיין לידים ניתן להגיע לחשיפה גדולה של  קהל פוטנציאלי בתחום, תוך זמן קצר.

אין צורך בדף נחיתה- עם קמפיין לידים אין צורך בבניית דף נחיתה ספציפי. באמצעות טופס הלידים ניתן לאסוף את פרטי הלקוח בתוך הטופס עצמו, כך שכל מה שנותר הוא ללחוץ על כפתור שלח הודעה. אתם לא צריכים למלא את טופס הלידים מכיוון שהוא כבר אסף את הפרטים האישיים שלכם והכניס אותם לליד, בדף נחיתה עליכם להקליד את הפרטים האישיים בשדות מיועדות לכך.

יצירת עבודה –הודות לקמפיין הלידים אתם יכולים ליצור לכם עבודה עקב כמות הלידים שאתם מקבלים.

הגדלת הכנסה או יצירת הכנסה – עם קמפיין לידים תוכלו להגדיל את ההכנסה שלכם משמעותית או ליצור לכם הכנסה במידה ואין לכם.

עלות הליד- עלות הליד בפייסבוק היא נמוכה מאשר עלות הליד בגוגל והיא עולה כשליש מחיר, מה שעוזר לכם לחסוך בהוצאות הקמפיין שלכם.

קריאת מחשבות של הלקוח– עם קמפיין לידים הלקוח מרגיש כאילו קראו לו את המחשבות, כשהוא רואה את המוצר או השירות שהוא מעוניין בו.

מהו קמפיין מעורבות?

קמפיין מעורבות הוא קמפיין קידום ממומן בפייסבוק אשר יודע לנתב את הקהלים שלו ומתוכם את הגולשים הספציפיים שאנו צריכים. באמצעות קמפיין מעורבות ניתן לדעת מידע על אופן גלישת המשתמשים בפייסבוק, מי האנשים שעושים לנו הרבה לייק, מי משאיר לנו פרטים, מי משתתף באירועים, מי יוצר קשר ועוד. הודות למידע זה ניתן להגיע לקהלים אשר עונים על דרישות הקמפיין בנוסף לקהל שאותו אנו בוחרים על פי מאפיינים ותחומי עניין.

מה היתרונות של קמפיין מעורבות?

הודות לקמפיין מעורבות שיעזור לכם בקידום ממומן, תוכלו ליהנות מהיתרונות הבאים:

חשיפה לקהל ספציפי- עם קמפיין מעורבות תוכלו לחשוף את הקהל שלכם למעורבות גבוהה יותר בין אם זה מוצר חדש שיצא לכם או שירות חדש, או הגרלה שאתם רוצים לבצע בין הלקוחות שלכם ועוד.

יעילות הקמפיין- הודות לקמפיין מעורבות תוכלו להביא תנועה גדולה יותר לדף העסקי שלכם וכן לפוסט שאתם רוצים לבצע לו קידום ממומן בפייסבוק תוך זמן קצר.

עלות נמוכה יותר- עלות התשלום לקמפיין מעורבות נמוכה יותר מאשר תשלום לליד בקידום ממומן בגוגל.

הבאת לייקים ורגשות- עם קמפיין זה תוכלו להביא כמות גדולה של לייקים לדף העסקי שלכם וכן רגשות שונים אחרים.

איזה קמפיין עדיף יותר לקידום קמפיין לידים או קמפיין מעורבות?

החלטתם לעשות קמפיין ממומן בפייסבוק מזל טוב! רגע לפני שאתם מחליטים איזה קמפיין מתאים לעסק שלכם, חשוב שתתאימו את הצרכים של העסק שלכם למטרה שלכם. כלומר אם אתם מעוניינים להביא לידים לעסק שלכם, עדיף לכם להשתמש בקמפיין לידים, אשר יביא לכם כמות גדולה של לידים בזמן קצר ובעלות נמוכה מאשר בגוגל. אך אם אתם רוצים חשיפה לדף העסקי שלכם בפייסבוק או לחשוף מוצרים או שירותים חדשים לקהל ספציפי שיגיב לכם וליצור עניין, כדאי לכם להשתמש בקמפיין מעורבות. עם קמפיין מעורבות תוכלו גם להביא לקוחות וגם ליצור עניין בלקוחות עם הגרלות שונות, אירועים וסיקורים שונים.

האם בוסט הוא יעיל לקידום כמו קידום מעורבות?

שאתם מבצעים בוסט שהוא קמפיין ממומן של פייסבוק, אתם נחשפים לקהלים שונים של לקוחות כולל לקוחות גם אם אתם מסננים זאת באמצעות בפרמטרים שונים. באמצעות אד מנג’ר של פייסבוק את יכולים לעשות לכם קמפיין מקצועי אשר מותאם ישירות לעסק שלכם, למטרות שלכם, לקהל שלכם וכך למעשה אתם יכולים לסנן פרמטרים שונים כגון: סינון המגזר הערבי לדוגמא  על מנת לקבל פרסום אפקטיבי של הקמפיין. עם קמפיין מקצועי של אד מנג’ר לא תקבלו לייקים של ערבים, או תגובות בערבית. כלומר תחשפו את הלקוחות שלכם לקהל ממוקד ואיכותי ממש כפי שאתם צריכים. קמפיין מעורבות מבצע טרגוט מקצועי ממוקד לפוסט אותו אתם רוצים לקדם, כך שהוא נחשף בפני גולשים שיש להם יותר סבירות למעורבות כגון: לייק, רגשונים, תגובה או אפילו שיתוף.

מעוניינים שנירוקום ייצרו איתכם קשר?
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם:

התקשרו עכשיו לנירוקום בטלפון:
054-4905-998
ונשמח לייעץ ללא עלות 

תפריט
דילוג לתוכן