יועץ שיווק באינטרנט


נתחיל בשאלה חשובה –  כמה זמן עסק ממוצע בישראל שורד?

בממוצע בישראל עסק שמחזיק 3 שנים…
(לפי נתוני מט”י לשנת 2018 ויתכן שהמצב לא משתפר ובמיוחד אחרי משבר כמו משבר הקורונה של 2020)
ומה חשוב לבעל עסק לשאול?
בממוצע תוך כמה זמן עסק בישראל צריך כבר להכנס לרווחיות?
בטח שלרוב לא בחצי שנה הראשונה שמלאה הוצאות רק להגשמת העסק…
מה שמשאיר לעסק בממוצע חלון של שנתיים (!) להצליח להגיע למחזוריות שיווקית מספיק חזקה ויציבה כדי לשרוד את סף ה-3 שנים. (שנה האחרונה גם בהפסד “אם סוגרים בסופה”) ובפועל אין לבעל עסק הרבה מקום או זמן לניסוי ותהייה.
הכל חייב לעבוד. ומייד. ושיווק אינטרנטי הוא כלי שמאשר זאת כשעושים הכל נכון.
– הכלי הזול ביותר ביחס לכל מדיה אחרת
– הכלי הממוקד ביותר מכל מדיה אחרת (פרסום ממוקד לקהלים או לחיפוש לפי ביטוי)
– הכלי העכשיו ביותר, בעידן הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש

נירוקום השנה תמשיך שנה עשירית של שליחות גדולה להמשיך ולשנות את הנתון של עסק שמחזיק בממוצע בישראל 3 שנים לפחות בסביבתנו הישירה כספקי שירותי אינטרנט ששם את הצלחת הלקוח כעיקרית שכן חייבים להצליח ביחד כשאין התחייבות לאף שירות חודשי, ורק ביחד הגענו עד הלום ונמשיך עוד דרך ארוכה עם עסקים רבים
גיליתי כי בכל מה שקשור לשיווק דיגיטלי הספק/ים והמעטפת שהם מספקים היא חלק מההצלחה של העסק, ולרבים גם עמוד שידרה שיווקי עקרי והמשתלם ביותר ברוב התעשיות.
לכן – כל יועץ עסקי שאינו גם מתמחה ויועץ לשיווק באינטרנט הוא “דינוזאור” מבחינת תפישות שיווקיות יעילות וקוסטאפקטיביות של ערוצי שיווק.
היום השיווק האינטרנטי הוא עולם שלם ומגוון המכיל מומחים רבים , וללא תוכנית פעולה כוללת של כל הגורמים, ניתן לאבד כספים רבים על שיווק שלפחות יכל להניב הרבה יותר תמורה כל חודש וזו בדיוק התמורה שיעוץ שיווק באינטרנט מניב.

בשיווק נכון (שגם בסלוגן של נירוקום) היא ההשקעה היחידה של עסק שחוזרת ברווח!
ומציאת מנגנון (כמו קמפיין ממומן) שעובד ויציב במחזור ההחזר זהו מה שאני קורא לו “מנוע שיווקי לעסק” משהו שהעסק יכול להשען עליו, ולדעת שתמיד יוכל להגדיל השקעה שיווקית ואף לאורך שנים!

כל בעל עסק שואף למנוע שיווקי שכזה כשהוא שפונה לאיש מקצוע , עם זאת לפי נתון ה-3 שנים כנראה שלא כל איש מקצוע מצליח לספק ללקוח קצה מנוע שכזה
וכשזה לא מצליח… עוד עסק בישראל יקצר את הזמן שלו לקו הסופי.

וכנראה נתון ה-3 שנים ממוצע, הוא נתון מדבר גם על “ספקי שירותי השיווק והפרסום” ו”אסטרטגיות שיווק שגויות או לא מתואמות” ו”בזבוז תקציבי שיווק ללא הבחנה ביעילות לאורך שנים” , בעיות שיכולות “לגרום לבעל עסק לחשוב שהוא בהחלט משווק ולפי הספר שכן בפועל הוא משקיע המון כספים, אך בפועל התמורה החוזרת אינה מצדיקה את ההוצאה העצומה”.

עם הזמן התבהרן לי מספר נקודות: מה החשיבות שלעסקים יהיה אופציה לבחון ולגלות האם המנגנון שאותם הם בנו ועליו מוציאים המון כספים-אותו מנגנון שיווקי קיים, אכן עובד ומנוהל נכון ולפחות באופן סביר ביחס לתעשייה כאשר עושים דברים ופועלים לפי הספר.
שהרי אם היו כולם היו מספקים עבודה מניבה, מאמין שנתון 3 שנים לעסק ממוצע בישראל היה נראה אחרת ,

ממקום זה של אחריות מודעת , השליחות שלי היא לא רק “לענות על הציפיות” אלא גם לגרום לזה להצליח באמת ,
וכשיש תקציבים שפשוט צריכים מבנה, אסטרטגיה או הכוונה, או אם תרצו , מנצח על תזמורת הספקים, הוא אמור להיות בעל העסק, אך זה לא תמיד בעל כישורים לנהל ספקי אינטרנט שונים למטרה ברורה ובדרך ברורה.

משום שגיליתי לאורך זמן כי עסקים רבים מגיעים אלינו לחוויה מתקנת, ורבים מהם הוציאו אלפים רבים באופן לא רציונלי לפוטנציאל ההחזר, פיזור השקעה שנתית לערוצים בעלי החזר מיידי בנוסף להשקעות טווח ארוך-בינוני עד ארוך בקידום אורגני לאתר האינטרנט.

ולכן החלטתי לתת לשירות זה הזדמנות למחלקה של יעוץ שיווק באינטרנט גם לעסקים שאינם לקוחות ישירים של נירוקום וגם אם לעולם לא יהיו.
כי התרומה שלי כמומחה ויעוץ שיווק באינטרנט שיודע לגרום לשיווק ברשת לעבוד תהיה גדולה אף יותר
אם אוכל להכווין עסקים אל הדרך הנכונה, ואף ללא כל שינוי של הוצאתם (אם היא כבר באלפים), ללגרום להם “להרוויח בין יותר-להרבה יותר” ובאופן מחזורי זאת ע”י יישום כל ההערות הבונות בדו”ח לייעול תקציב שיווקי של העסק – מערכים חצי שנתים להזנקת הכנסות העסק מאותה הוצאה.
הנגזר מהתקציב החודשי של העסק בשיווק .

עסק יקום ויפול על שיווק איכותי, רוב העסקים שנסגרים יעידו שהייתה קיימת בעיה שיווקית.
מהו שיווק במהותו?
שיווק הוא כל אמצעי בוא המשקיע בשיווק מוציא X כהוצאה שיווקית בציפייה לקבל בחזרה X+רווח .
כשמשוואה פשוטה זו של X מחזיר לי קבוע X+רווח
X+רווח מחזורי = “מנוע שיווקי” שבהחלט שווה לתחזק וגם בעשרות אלפי שקלים בשנה.

מנגד אם אתה קורא בנושא זה , יתכן שהעסק שלך מוציא עשרות אלפי שקלים בחודש או בשנה ולא מרגיש את המשוואה הזאת באה לידי ביטוי באופן מחזורי…
הרי שהמשהו במערך השיווק האינטרנטי אינו תקין,
משהו מנצל תקציבים ללא תמורה.
מה לדוגמא עשוי
– זה יכול להיות בין ביטוי רחב בקמפיין ממומן שגומר תקציב, בין אם בודד לקבוצת מודעות וכו’
– מקרה של קישור חיצוני שלילי שתוקע את כל הקידום האורגני של האתר, או כל נתון אורגני אחר
– אבחון של ספקים ועמידתם בסטנדרטים סבירים ביחס לתעשיה ואיכות עבודתם בפועל ותוך כדי ליווי.
– קהל פייסבוק שאינו איכותי מספיק או קהל שאינו מתאים / רחב מידי
– השקעה עצומה בקידום אורגני SEO לאתר שאינו מתאים לשיווק אינטרנטי וכך אינו מביא המרות גם במקומות עליונים בעמוד הראשון
– אתר שאינו מותאם לניידים (עד 80% מהתנועה היום לאתר סטנדרטי היא מניידים) אם בזמני טעני , נראות וקריאות לפעולהמותאמות ניידים
– חוסר פונקיונלי באתר, לדוגמת עידוד התקשרות בניידים עם כפתור להתקשרות טלפונית ישירה מהנייד (אפשרי גם שליחת הודעה בווצאפ)
– חוסר “טופס יצירת קשר” (מקום להשארת פרטים) לצד כל קריאה לפעולה אשר מותאמת לשיווק עמוד הנושא.
– ספק אורגני שלוקח אלפים ולא מוכיח עבודה ויעילות עבודה בפועל יתכן שלא באמת מקדם וגוזל תקציב עיקרי מתקציבי השיווק אינטרנטי.
ואלו רק טעויות נפוצות שאנו נתקלים בהם כל הזמן ויש עוד המון מקרים אינדוידואליים
והכל יהיה מסוכם לכם בדו”ח אבחון אחד
והתיקון יהיה מסוכם בהגשת “תוכנית שיווק יעוץ אינטנרטי ” ע”י ניר מאיר מנכ”ל נירוקום.

לא רק תגלו מה לא בסדר, אלה תקבלו הוראות מפורטות לסידור הבעיות ולהנחיית הספקים שלכם
שאם ייושמו נכון (ניתן לקבל ליווי גם להמשך התהליך)  אין שום סיבה שהתקציב שיווק אינטרנטי שלכם לא יניב במקרים מסויימים גם הרבה יותר !

רק בחינה מעמיקה של מומחה בעל ניסיון יכולה לזהות מהו הגורם הזה, ואיך לגרום למשוואה הזאת להתבטא וללא שינוי מהמסגרת התקציבית. ומציעה לכם אבחון תמונת מצב, שיפור נתונים באופן מדיד וייעוץ שיווק דיגיטל שיעשה בשבילכם את ההבדל בעסק.

מהו המסלול ?
התהליך אותו נעבור יחד:
✔ פגישת הכירות
✔ דוח אורגני – התאמה שיווקית וטעויות לתיקון (כולל קופי במקרה הצורך).
✔ דו”ח אסטרטגיה מלא לשיפור תוצאות
✔ פגישת מעקב כעבור חודשיים, בדיקה שהכל מבוצע נכון, והבהרה מה לא נעשה כלל ומאיזה סיבה (לפעמים שם הבעיה בדיוק, שמגלים תוך כדי תנועה)
✔ פגישת מעקב ליווי והנחיות המשכיים לפי נתונים בפועל כעבור כל חצי שנה למשך שנתיים
✔ דו”ח אסטרטגיה לחציון הקרוב המסגרת התקציב המוגדר מראש שלכם

ניתוח אתרך מבחינת לשיווק אינטרנטי נכון ומניב יותר:

✔ אבחון יעילות SEO
✔ ניתוח יעילות קמפיינים ממומנים בגוגל אדס (GOOGLE ADS)
✔ ניתוח יעילות קמפיינים ממומנים בגוגל אדס בפייסבוק (FACEBOOK ADS)
✔ ניתוח נראות עמודי האתר המשווקים
✔ מערכת ההפעלה של האתר
✔ ניתוח קופירייטינג באתר ובעמודים פנימיים המשווקים
✔ ניתוח קריאות לפעולה
✔ ניתוח זמני טעינה בניידים ובנייחים
✔ ניתוח תאימות שיווקית (נראות) ותאימות SEO לניידים
✔ אבחון מצבי “כל הביצים בסלסלה אחת” ואם קיימת האם היא מניבה די בכדי להצדיק זאת
✔ קופירייטינג מודעות ממומנות והגדלת שטח מודעות ע”י ניסוחים חדשים +תוספי מודעות גוגל אדס

ניר מאיר – מנכ”ל נירוקום מזה 10 שנים
– מומחה קידום מומן בגוגל אדס – גוגל פרטנר רשמי מהוותיקים והמנוסים בישראל
– מומחה קידום אורגני SEO
– מומחה בעיצוב אתרים דינמיים וכתיבת קופי לאתרים שיווקיים
– מומחה מצגות JAVASCRIPT לאתרים שיווקים
– מומחה קופירייטינג לווב וקריאות לפעולה נכונות
– מומחה מכירות
– מרצה ותיק בתחום שיווק לעסקים (במסגרת מאסטר לעסקים)
– מרצה ותיק לשיווק ברשת לאומני מוזיקה (במסגרת ביטמאסטר)
– יועץ שיווק באינטרנט לעסקים, בחינת מערכות שיווקיות קיימות, אפיקי שיווקי ובחינת יעילות מערכות.
– מומחה לבניית אסטרטגיה שיווקית לעסקים קטנים ובינוניים (*השקיעים לפחות 5000 ש”ח בחודש לכל אפיקי השיווק ברשת)
ומעל הכל
– יזם ווב במהותו ובעל ראייה רווחה ויכולת חיבור נקודות היחודית.
– יכולת יצירת אסטרטגיות פשוטות ליישום ויעילות בכל אחד מנושאי ההתמחות שלו
– חיבורם למקשה אחת של אסטרטגיית שיווק באינטרנט, שעובדת ומניבה באופן מקסימלי (גם ע”י צוותים חיצוניים).

נירוקום מתגייסת לסיוע עסקים ועצמאים בישראל בתקופת משבר הקורונה

כסיוע לעסקים בישראל בתקופת משבר הקורונה,
נירוקום מתגייסת למאבקי ההשרדות של העסקים בישראל ומספקת חבילות סיוע הכוללות יעוץ וניתוחי אתרים – הקריטיים להצלחת כל פרוייקט המבוסס שיווק אתר .
“כדי שפתרונות השיווק באינטנרנט שלכם בזמן תקופת המשבר יפיקו מקסימום אפשרי”. ובהחלט ניתן לעשות שינוי חיובי עם שיווק ברשת אך תמיד נזכור רגע לפני השקעת הכספים לשיווק אתרנו מסקנה רבת נסיון בשיווק אתרים:
“לפעמים מספיק חור אחד בסירה כדי לגרום לה לטבוע במקום
ולפעמים מספיק לתקן חור אחד כדי להפליג למרחק”.
נירוקום.
1. לבדיקת אתר והתאמתו לשיווק
(בדיקות קריאה לפעולה, שפה שיווקית, התאמה לניידים וזמני טעינות) ללא עלות : לקבלת ההטבה השאירו פרטים בעמוד זה.
2. לבדיקת SEO לאתר מקודם או שרוצה להתחיל לקדם 
ללא עלות : לקבלת ההטבה השאירו פרטים בעמוד זה.
*ניתן לקבל 1 מכל בדיקה עבור בעל עסק אחד (ואתר אחד) ולזמן מוגבל **אין להעביר/לסחור או לבצע בדיקה בשביל עסק שאינו בבעלוך ***המבצע לזמן מוגבל
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם:

התקשרו עכשיו לנירוקום בטלפון:
02-561-90-67
ונשמח לייעץ ללא עלות 

תפריט
דילוג לתוכן