קידום ממומן בגוגל
קידום ממומן בגוגל אדוורדס זאת השקעה שיווקית הכי שקופה שיש ולרוב הכי כדאית שיש, וכדי לבדוק: האם כדאי לעסק שלי להשקיע אלפים כל חודש בקידום ממומן בגוגל? כן או לא?
אם יש לכם אתר שיווקי או עמוד שיווקי איכותי – אתם יכולים לעבור לשלב השיווק הנכון עם קידום ממומן בגוגל אדוורדס : הקישורים הממומנים היום תופסים את רוב מסך התוצאות ובצבע ירוק ולא צהוב כבעבר. גוגל שינו את אופן התצוגה – תצוגת 4 תוצאות בראש העמוד ועוד 3 תוצאות בתחתית העמוד. הקישורים הממומנים בגוגל מקבלים כוח חדש
והיום יותר חשוב ויותר אפקטיבי מתמיד להופיע במיקומים ראשונים בגוגל אדוורדס.
כל עסק יכול לבדוק אם פרסום בגוגל זה אפיק שיווקי טוב עבורו בטווח של פחות מחודש.
יש לפתוח קמפיין אדוורדס אצל מנהל גוגל אדוורדס איכותי ושקוף וללא התחייבות תקופתית,
לשים איזה תקציב שאתם רוצים לבדוק כתקציב קליקים בחודש (אשר מתחלק לתקציב יומי לפי ימי הפרסום בחודש), ואז… לחכות ולראות אם מגיעים הטלפונים!
ובמשך כל התהליך באמצעות קמפיין שקוף ניתן לבדוק בלייב כבר בשבועיים הראשונים של הקמפיין שלכם:
כמה עולה כל קליק בתעשייה שלכם ?
כמה ביקוש יש ברשת?
ותוך כמה קליקים (דו”חות קליקים במערכת האדוורדס זמינים לך בכל רגע שתבדוק בעצמך)
אתם מקבלים ליד (שיחה , או השארת פרטים למשל)?