שיווק אינטרנטי נכון – שיווק באינטרנט לעסקים 
שיווק אינטרנטי נכון הוא הרבה מעבר לקידום אתרים (כמו שרבים טועים לחשוב) ועסקים רבים בונים את האתר העסקי שלהם פעמיים , שכן אתר שאינו בנוי נכון לקידום יקבל דירוג נמוך מגוגל ומנועי החיפוש ולעומת זאת עם אתר שבנוי נכון – קל להגיע לתוצאות טובות במהירות.

כאשר בעל עסק חושב על להשקיע בשיווק באינטרנט עליו לקחת בחשבון מראש שרוב ההוצאה ביזמות האינטרנט של כל עסק היא על קידום האתר ואפשר לומר שהתקציב הנמוך ביותר לעבודה של כ-1000 ש”ח  בחודש ועדיין מגיע למינימום 12 אלף ש”ח בשנה על קידום (אורגני או ממומן) ואם אתם משקיעים מינימום 12 אלף בשנה כדי שיגיעו לאתר העסק – כדאי מאוד שהאתר עצמו יהיה בנוי ומוכן לצרכים שיווקיים ורק אז התמורה עבור השיווק באינטרנט יכולה למצות את הפוטנציאל האמיתי שיש לשיווק באינטרנט .

לכן אין לזלזל בשלב בניית האתר – אשר בטווח הארוך יתגלה כהוצאה מזערית לעומת הקידום השוטף של האתר , וחשוב לדאוג לכך שתכני האתר יהיו שיווקיים ומותאמים לתעשייה, שממשק הניהול יהיה קל לגישה ולשימוש, ושהטכנולוגיות בהם משתמשים לבניית האתר יהיו תואמות לקידום אתרים

בנוסף – שיווק אינטרנטי נכון קשור ישירות בספקי השירות שבהם אתה בוחר!
ישנם מאות ספקי שירות בישראל ולא כולם מיישמים התמקדות באספקת מוצר איכותי או שירות איכותי

לא מעט חברות בניית אתרים ופרילנסרים לא שמים דגש על בניית אתר שיווקי שקל לקדם והתוצאה במקרים כאלה היא אתרים שקשה לקדם אורגנית – מה שיפגע ישירות באפקטיביות האתר מבחינת שיווק באינטרנט.

גם בתעשיית הקידום אתרים יש לא מעט ספקי שירות בישראל מתמקדים בעשיית רווח על חשבון לקוחותיהם
עוסקים בבניית חבילות קורצות הבנויות על הסתרת מידע למשל חבילות זולות של קידום ממומן לא שקוף המסתיר נתונים של מינימום חשיפה ומקסימום רווח לחברה המקדמת. לא אידיאלי לשום עסק החפץ בשיווק באינטרנט.

גם חברות קידום אורגני רבות לא מספקות שקיפות עבודה ומשאירות את הלקוח בחושך לגבי פעולות הקידום וחוקיותם מבחינת גוגל ובמקרים רבים גם לא מספקים את מפרט הלינקים ללינקים הנכנסים או למאמרים שהצהירו שהוסיפו וספקי שירות מסויימים רק מספקים דו”ח מיקומים חודשי שאינו משקף שום עבודה בפועל ולמעשה הלקוח במקרים רבים משלם בעיקר על אוויר.

למעשה הבחירה בספקי שירות שכאלה יבטיחו שההשקעה שלכם של שיווק באינטרנט תעלה לעסק כספים רבים ללא תוצאות שיווק, מה שעשוי להוביל את בעל העסק להשקיע יותר כספים אצל גורמים שכאלה כדי להציל את המצב – מה שיוביל להפסדים נוספים או לחלופין בעל העסק מסיק מסקנה מוטעית ששיווק באינטרנט לא עובד עבור העסק שלו ולכן יפסיק להשקיע בשיווק באינטרנט ויוצא מכך שיפסיד את הפוטנציאל הלקוחות העצום הקיים ברשת בכל תעשייה.

נירוקום חרטה על דגלה  לעזור לעסקים בישראל לצמוח ברשת ולספק שירות מקצועי ושקוף לגמרי
תוך מתן ייעוץ שיווקי והסברת התמונה המלאה לבעל העסק בכל שלב, להבנת מורכבות השקעתו בשיווק האינטרנטי של העסק
ומיקסום תוצאות העבודה השירותים תחת הכותרת: שיווק אינטרנטי נכון.

שיווק נכון זה שיווק שעובד
נירוקום- שיווק אינטרנטי נכון 

לפרטים נוספים ולקבלת ייעוץ חינם התקשרו:
054-4905-998
טופס יצירת קשר

תפריט
דילוג לתוכן