קידום ממומן שם אתכם מעל כל המתחרים. כאשר מישהו מחפש עסק בגוגל הפרסומת שלכם תופיע ראשונה והסיכויים שאותו לקוח יגיע אליכם יגדל פי כמה וכמה.

אבל האסטרטגיה הטובה ביותר למשוך לקוחות היא ללא ספק ה- Remarketing  (רימרקטינג) או ה”שיווק מחדש”.

קידום ממומן עם רימרקטינג מאפשר ללקוחות שביקרו באתרכם לראות את הפרסומת שלכם גם בדפים אחרים בהם יש פרסומות של גוגל.

כאשר לקוח נכנס לאתר שלכם, גוגל שותלת עוגיה (cookie) אצלכם במחשב וכאשר תצרו מהאתר הנ”ל ותגלשו לאתר אחר, בו גם יש פרסומות של גוגל, הפרסומת של האתר שלכם תמשיך להופיע גם באתר הבא וזה שאחריו.

מומחים רבים בתחום קידום האתרים טוענים שגם אם זה לא יגרום ללקוח מסוים לקנות את המוצרים שלכם באותו היום בו גלש וחווה את הופעת הרימרקטינג, הרי שבפעם הבאה שהוא יתעניין כן לרכוש משהו מהתחום שבו פרסמתם, הרי שבתת המודע שלו תהיה הפרסומת שלכם ורוב הסיכויים שאז הוא כן יבצע רכישה.

אז לא רק שזה פרסום לטווח קצר ומיידי, אלא מדובר בפרסום תת מודע מהטובים שהיו בעולם השיווק האינטרנטי. כאשר בעונה הראשונה של “רוקדים עם כוכבים” הופיעו על הבמה כוכבים בצבע סגול וכל התפאורה נצבעה בצבע סגול, הרי רוב האנשים לא קישרו ל”סלקום” אבל כן נרשמה עלייה חדשה ברכישה של מוצרי החברה – זהו פרסום תת מודע שעובד. אותו הדבר עם רימרקטינג. אולי לא תתעניינו בפרסומות שיופיעו אצלכם, אבל אם הם יופיעו מספיק פעמים, גם אתם תזכרו את המפרסמים.

אין כל צל של ספק שרימרקטינג זהו הכלי הכי משפיע בתחום קידום ממומן.

תפריט
דילוג לתוכן