שימוש נכון ברשת האינטרנט יכול להפוך אותה לפלטפורמת שיווק יעילה במיוחד למוצרים או השירותים של בית העסק שלך. היום מרבית תנועת הגולשים מגיעה באמצעות מנועי החיפוש. אלו הם מערכות מידע המיועדות למצוא לגולש את האינפורמציה המבוקשת על ידו.

הם מציגים לו את האתרים לפי מידת הרלבנטיות שלהם למילת החיפוש שהוקלדה על ידו, כאשר אם האתר לא מקודם באופן האופטימאלי הוא עלול להפסיד כניסות פוטנציאליות לחינם.

קידום ממומן מעלה את שיעור החשיפה של האתר שלך לגולשים משום שהוא מאפשר לך להציג אותו בראש תוצאות החיפוש או במיקום בצד הדף הבולט מאד מול האתרים האחרים.

מלבד זאת, הוא חוסך לבעליו זמן וטרחה על התאמה כללית שלו להופעה במנוע החיפוש ותחרות מול אתרים אחרים על הופעה במיקום אטרקטיבי בדף התוצאות.

קידום ממומן יעיל מבוסס בראש ובראשונה על בחירת מילת החיפוש שתוביל למספר הכניסות הגדול ביותר לאתר. בשוק גם קיימים כלים מקצועיים בעזרתם ניתן לקבל נתונים על מספר זה, לאחר הבחירה במילה מסוימת, המאפשרים לקבל החלטות בהתאם אליהם.

יחד עם זאת, חשוב שהמילה שתיבחר תהיה רלבנטית לפרסום ולדף הראשון באתר שמוצג לגולש ברגע שהוא מגיע אליו המכונה בשפה המקצועית דף נחיתה.

הסיבה לכך היא שאם לא יהיה קשר הגיוני בין השניים, אותו לקוח פוטנציאלי יכול לצאת מהאתר במהירות שבה הוא נכנס אליו.

לפעמים, כאשר מדובר במילת חיפוש מבוקשת, יכול להיערך מכרז בין מספר בעלי אתרים כאשר הזוכה ייקבע לפי גובה ההצעה הכספית עבור השימוש במילה.

התשלום הנגבה עבור קידום ממומן קידום ממומן הוא לפי מספר ההקלקות על הפרסום, אומנם מערכות החיפוש השונות גם מאפשרות לבעלי האתר לשלוט בתקציב שהוא מוכן לשלם עבור כל הקלקה. לרוב ככל שקמפיין הפרסום באינטרנט מתנהל בצורה מקצועית יותר כך המחיר שייגבה עבור כל כניסה דרך אותו קישור יהיה נמוך יותר, גם אם מדובר במילת חיפוש אטרקטיבית.

תפריט
דילוג לתוכן