עסקים קטנים באינטרנט לעתים קרובות מתקשים לתרגם את המכירות שלהם מהחנות הפיזית. לא כל אתר יופיע למעלה בדפים הראשונים של גוגל בביטויים של העסק.

לפעמים זה מייאש את בעלי העסקים לראות את האתר רץ כמה חודשים ועדיין אין לו פנייה אחת או מכירה של אחד המוצרים.

בדיוק במקרים אלה דרוש קידום ממומן. קידום זה מאפשר לבעלי העסקים לקפוץ מעל כל המתחרים האורגניים ולפרסם את העסק בביטויים הרלוונטיים בפסגת תוצאות החיפוש.

במיוחד בתחומים תחרותיים כמו בתי מלון דרוש קידום ממומן אגרסיבי ומתוכנן מראש. מנהלי הקמפיין יכולים, גם בביטויים התחרותיים ביותר, לוודא שהמודעה שלכם תוצג בכל שעות היממה הרצויות, וכל זאת כמובן בהתאם לתקציב. ככל שיש יותר תקציב, כך קל יותר לפרסם את המודעה על חשבון שאר המתחרים.

קידום ממומן תופס לאחרונה תאוצה לא רק במנועי חיפוש כמו גוגל, אלא גם ברשתות חברתיות כגון פייסבוק. אבל בגוגל יש אופציה שאין במקומות אחרים ואופציה זו נחשבת בעיני רבים לטכניקת השיווק האינטרנטית הטובה ביותר כיום בשוק – Remarketing.

אם קידום ממומן פשוט מציע להיות ראשונים במילות המפתח המקודמים, הרי ש- Remarketing עוקב אחר הגולשים מהאתר שלכם גם לאתרים אחרים בהם יש שטח פרסום של גוגל. דרך ה”עוגיות” שגוגל אוספת מהמחשב של הלקוח היא יכולה לפרסם לגולשים את המודעות שלכם לאורך כל חוויית הגלישה ובצורה זו לוודא שאם לא זכרו אתכם בכניסה לאתרכם, הרי אחרי שהמודעה שלכם “תעקוב” אחריהם לכמה וכמה מהאתרים הבאים בהם יגלשו, אין שום סיכוי שבעולם שלא ישימו לב אליכם כעת!

קידום ממומן זאת הקידמה של עולם השיווק האינטרנטי. עסק שלא מפרסם את עצמו כראוי בעולם הקיברנטי כאילו אינו קיים. כדי שידעו שאתם קיימים, פנו למקצועני קידום ממומן ווידאו שכולם ישמעו עליכם.

תפריט
דילוג לתוכן