לא עוד מערכות ישנות

עם מערכות ניהול אתרים ישנות אפשר לשבת שעות על גבי שעות כדי לעדכן רק עמוד אחד. הכל כה מסובך וקשה. מנהלי אתרים באים והולכים והחברה לא מבינה מה לעשות.

רק וורדפרס!

יש פתרון – שדרוג לניהול פלטפורמת וורדפרס היוקרתית! וורדפרס נחשבת כיום לפלטפורמת ניהול אתרים הכי טובה ויעילה, בין אם זה מבחינת נוחות המשתמש או בהקשר לקידום אתרים יעיל יותר מתוכנות אחרות.

וורדפרס, ללא ספק, הוכיח את עצמו בשנים האחרונות ככלי שחוסך זמן יקר למנהלי אתרים ומאפשר להם לשנות הגדרות ותכנים בכל הדפים  רק בלחיצת כפתור אחת.

וורדפרס אינה רק פלטפורמה לניהול אתר, אלא מקום שבו אפשרלעדכן תכנים ונתונים, אפילו בעל הבית יכול להיכנס לאתר ולהכניס תוכן בעצמו, בין אם כתב אותו בעצמו או לא.

פלטפורמת ניהול קלה לשימוש

פלטפורמות אחרות כמו Joomla ואחרות הם מסובכות מאד ומרבית האנשים בעולם מעדיפים לעבוד עם פלטפורמת הוורדפרס.

אחד היתרונות הגדולים של הוורדפרס זה התוספות הרבות. אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם בצורה יעילה יותר, תורידו את התוסף “All in One SEO”, אם אתם רוצים כפתורי פייסבוק וטוויטר מעופפים בצד האתר ליד התפריט הראשי, הרי שכל מה שעליכם לעשות זה להוריד תוסף זה, ואתם מסודרים.

אין ספק שוורדפרס היא פלטפורמת הניהול הטובה בעולם, אז אם תרצו שנעזור לכם להתקין אותה לאתר שלכם, צרו קשר כבר עכשיו בטלפון 054-4905-998.

תפריט
דילוג לתוכן