רשת האינטרנט הפכה במהלך השנים לאחת מזירות המסחר העיקריות ורק ממשיכה להתפתח בכיוון זה, כאשר עסקים קטנים וגדולים כאחד משתמשים בה להרחבת קהל הלקוחות שלהם.

יחד עם זאת, על מנת להפיק מהרשת את המיטב יש לדעת כיצד להשתמש בה נכון. היום כבר הרבה מכירים את הנושא של קידום אתרים אך לא בדיוק יודעים מהו קידום ממומן מול קידום אורגני. רוב האנשים משתמשים באתרים מסוג מנועי חיפוש על מנת למצוא את מבוקשם, כאשר הם מקלידים את מילות החיפוש בשדה. אם מסתכלים על תוצאות חיפוש קידום ממומן מול קידום אורגני, התוצאות של קידום ממומן הן אלו שיופיעו ראשונות בדפי החיפוש או בצד במיקום בולט יותר. מיקומים אלו מגדילים את הסיכוי שהגולש יבחין בו וייכנס לאותו אתר.

בדומה, מנועי החיפוש מדרגים בדרך כלל את האתרים לפי הרלבנטיות שלהם. כאשר משתמשים בקידום ממומן לא צריך להשקיע כמות משמעותית של זמן רק בבניית האתר באופן שיתאים למנוע החיפוש ולמילים המוקלדות על ידי הגולשים. מלבד זאת, גם אם נעשתה עבודה איכותית והאתר הגיע למיקום טוב עדיין צריך להמשיך ולשמור על אותה רמה כדי לשמור על המצב הקיים בשוק של תחרות מתמדת.

לעומת זאת במקרה של קידום ממומן מול קידום אורגני, הקידום הממומן מאפשר להציג את אותו אתר במיקום מיוחד שאינו קשור לדף של התוצאות המדורגות באותו האופן כמו הקידום האורגני.

מלבד זאת, אומנם לכאורה קידום ממומן עלול להיראות יקר יותר משום שיש לשלם עליו למנוע החיפוש, אך בפועל בקידום האורגני יש צורך לשלם לאנשי מקצוע לא רק כדי שישיגו את המיקום הגבוה אלא גם בשביל שיתחזקו אותו כל הזמן. בדומה, התשלום למנוע החיפוש הוא רק עבור מספר הפעמים בהם גולשים אכן לחצו על המודעה. כמו כן תמיד ניתן בקידום הממומן לערוך סקר ולבדוק מהן מילות החיפוש שיביאו את מספר הגולשים הגבוה ביותר.

תפריט
דילוג לתוכן