על מנת ליצור אתר לעסק אשר יוכל להתחרות במתחרים באותה תעשייה ולספק לנו לקוחות עם השקעה בקידום האתר ראשית אנו חייבים לעבור את  שלב חשוב ביותר בתהליך שיווקי זה: עיצוב אתר.

עיצוב האתר בעצם יהווה את כרטיס העסק שלנו. בניית אתר היא הדרך הבטוחה ביותר מבחינת השגת לקוחות והדרך הכי משתלמת מבחינת פרסום השירותים המוצעים, עיצוב אתר עוזר לה להשיג זאת.

בניית אתר לא מספיקה לשם קידומו של אתר והצגתו כלפי הלקוח, האתר חייב להיות מעניין וייחודי, הוא חייב לגרום ללקוח להרגיש שהוא במקום איכותי ורציני. עיצוב אתרים הינו בעל חשיבות גדולה להצלחתו של אתר מכל הבחינות, בעיקר משום שהעין נשארת היכן שטוב לה להסתכל.

עיצוב אתרים נוגע לצג הויזואלי של האתר, לעיצובו הגרפי על ידי מעצב מוכשר שבחרתם. אך, אל תטעו, ישנם הרבה אתרים ייחודיים המושכים את העין ואיתם את הגולש, אז מה ההבדל בין אתר אחד למשנהו? התשובה נתונה בתחום של עיצוב אתרים.
מידע אמנם מושך ומביא לקוחות אך חייבים להתמקד גם על הפן החיצוני.

לפי נתוני שיווק אינטרנט מקצועי, עיצוב האתר משפיע באופן קריטי על השניות הראשונות
(8 שניות) בהם הגולש מחליט אם להמשיך לדפדף לעמוד אינטרנט אחר או להשאר ולקרוא את תוכן העמוד שאליו הגיע .

אחד הגורמים החשובים והעיקריים המשפיעים על מידת ההצלחה של אתר נעוצים בעיצובו. עיצוב אתר מהווה את הפרמטר המבדיל בין אתר זה לאחר שכן הרושם הראשוני, מה לעשות, מדבר גם כאן כמו בחיים עצמם על יתרון המשיכה הויזואלית אשר תמיד יזכה  בצומת הלב המיירבית גם בעולם האינטרנט.

ישנם מקורות בניית אתרים אשר מציעים תבניות עיצוב אתרים מוכנות ופשוטות ולפעמים חינמיות או בעלות נמוכה ואלו יכולים לשמש אתרים בסיסיים אשר מטרתם אינה קידום עסק או השגת לידים ויותר לכיוון כרטיס עסק וירטואלי בסיסי – אך החיסרון בדרכים אלו הם שהעיצוב אינו אישי , לרוב פשוט ביותר, אינו מותאם לצורכי העסק, וקרוב לוודאי משמש עוד כמה עשרות אתרים ברחבי האינטרנט- זוהי אינה הבחירה המקצועית לקידום עסק.
אך כשמדובר בעיצוב יחודי המותאם לצורכי העסק ומותאם לקידום בתעשייה מסויימת
לרוב, האחראית העיקרית על עיצוב אתר הינה אותה החברה או פרילנסר מעצב אשר דואגים לעיצוב מורכב זה המותאם ונתפר אישית עבור הצרכים המוגדרים של אותו העסק.
עיצוב אתרים שכזה חייב להגיע ממקור מקצועי ביותר.

עיצוב אתרים הינו מקצוע אשר לומדים אותו שנים לשם יצירת אתר ברמה גבוהה והוא לוקח חלק חשוב בתחום קידומו של אתר ברמתו הויזואלית אשר מתחרה עם אתרים אחרים באותה תעשייה, ישנם טכניקות רבות בהן המעצב צריך לשלוט והוא חייב להיות יצירתי להשגת התוצאה הרצוייה.
כמו בניית אתר גם בעיצובו חייבים להתאים את האתר לקהל היעד ותחום עיצוב אתרים נוגע בנקודה זו למען אתר קל וידידותי למשתמש אשר מעביר את המסר באופן הויזואלי בצורה הטובה ביותר.

תפריט
דילוג לתוכן