וורדפרס זהו ממשק שמאפשר לכם לנהל, לערוך, ליצור ולעצב תכנים באתרכם. אך מעטים יודעים שעבור מקדמי אתרים ממשק זה הוא אידיאלי מכיוון שכל תכונות הקידום שמרבית מקדמי האתרים עובדים שעות כדי להשיג, הרי שתכונות אלה כבר מוטמעות בוורדפרס עצמו וקידום דפי וורדפרס הוא אוטומטי הרבה יותר חזק מקידום דפים בתכנות עצמי או תוכנות צד ג’ כאלה ואחרות.

מקדמי אתרים שוקדים שעות על גבי שעות כדי לקדם דפים מסוימים ולעתים התוצאות עגומות. מאידך, דפי וורדפרס שנוצרות בשנייה מתקדמות הרבה יותר מאתרים שתוכנתו בתכנות עצמי או בדפי html.

אחד הפלאים של הוורדפרס שכל פעם יש חבילות חדשות לקידום אתרים, לקידום ברשתות חברתיות ועוד תוספות שהוורדפרס יכול להוסיף ולשפר את עצמו.

כאשר בודקים קידום של אתר html פשוט אל מול אתר וורדפרס מגלים שאתרי וורדפרס נמצאים במיקומים הרבה יותר גבוהים בקידום האורגני ונשארים שם לטווח הרבה יותר ארוך מאשר אתרי hmtl או css.

בנוסף לעובדות הנ”ל, הרי שעדכון אתרי וורדפרס נעשה בשניות וקל הרבה יותר מעדכון אתרים בממשקים אחרים. מה שלוקח למתכנת אתרים לעשות שעתיים, למנהל אתר וורדפרס לוקח בדיוק 2 שניות.

בימינו אנו שהמידע זמין לכולם ובמהירות רבה יש חשיבות גדולה לעבודה יעילה וזריזה ואין כל צל של ספק שממשק הוורדפרס מספק את הסחורה בנושא זה.

אם אתם מקימים אתר ורוצים שיהיה קל לנהלו ולקדמו – הורידו וורדפרס ואתם מסודרים.

תפריט
דילוג לתוכן