רשת האינטרנט שהחלה את  דרכה כפרויקט מחקר לחיבור פנימי בין מחשבים של משרד ההגנה האמריקאי, כבר הפכה לחלק בלתי נפרד מחייהם של רבים ברחבי העולם והיום כבר כמעט כל החברות הגדולות משקיעות מאמצים רבים לפרסם ולשווק את עצמן דרכה.

קידום ממומן הוא אחת הדרכים האפקטיביות של בית העסק לפרסם את עצמו ולנהל קמפיין שיווק במרחב המציע לגולשים אין ספור אפשרויות.כל זאת, על בסיס העובדה שבדרך כלל כאשר התנועה באתר דלילה יחסית הוא לא יכול לשמש כאמצעי פרסום יעיל.

כיום, מרבית האנשים מוצאים את המידע שהם מחפשים ברשת באמצעות מנועי חיפוש. אלו הן מערכות המיועדות למציאת מידע באמצעות אלגוריתמים המסננים את המידע שאינו רלבנטי לפרט.

דף החיפוש יציג בדרך כלל את התוצאות כאשר אלו הרלבנטיות ביותר מופיעות בראש העמוד הראשון. קידום ממומן יאפשר לך להציג את האתר שלך בראש רשימת תוצאות החיפוש או בצד במיקום בולט ביחס לשאר האתרים שעוסקים באותו נושא.

הוא שונה מסוגי פרסום אחרים, בכך שהוא אינו דורש שינוי של כל האתר על מנת שמנוע החיפוש ימצא אותו וימקם אותו במיקום אטרקטיבי  ועל ידי זאת חוסך זמן יקר של התאמת האתר לצורך הופעה טובה יותר במנועי החיפוש.

בדומה הוא מבטל את הצורך בתחרות עם בעלי אתרים אחרים שלמעשה שמנסים להילחם על אותו מיקום באתר החיפוש ומאפשר לנהל פרסום ממוקד ויעיל.

בדרך כלל קידום ממומן טוב יתמקד ראשית במציאת מילת החיפוש שתוביל לאתר את כמות התנועה הגדולה ביותר.  בדומה, חשוב בדרך כלל שהמילה שנבחרה תהיה גם רלבנטית לתוכן עצמו של הדף הראשון שמופיע לגולש הקרוי בשפה המקצועית דף נחיתה. הסיבה לכך, היא שבמידה ולא, הגולש עלול לצאת מהאתר במהירות שבה נכנס אליו.

כאן גם המקום לציין שלפעמים כאשר קיימת תחרות בין מספר בעלי אתרים על השימוש באותה מילה ייערך מכרז כאשר העדיפות בו תינתן למציע התשלום הגבוה ביותר.

בחזרה לדף הבית

תפריט
דילוג לתוכן