קידום ממומן בגוגל

Home מאמרים קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן הוא אמצעי פרסום חדשני שהתפתח מאוד בעשור האחרון. המאמר דן ביתרונותיו היחסיים של הקידום הממומן על פני פרסום מסורתי באינטרנט.

קידום ממומן: פרסום יעיל

קידום ממומן הוא אמצעי מקובל לפרסום של אתרים, שירות אשר הפך למבוקש למדי בכחמש השנים האחרונות. לפרסום של אתרים בשיטת הקידום הממומן מספר יתרונות על פני הפרסום המסורתי, ועליהם נעמוד.

ראשית כל, איכות החשיפה של האתר בשיטת הקידום הממומן גבוהה הרבה יותר מאשר באמצעי פרסום רגילים, גם מבחינת היקפה וגם מבחינת המיקוד שלה. בעוד שפרסום רגיל הוא סטטי ומוצג לכל מי שמבקר באתר המכיל את הפרסום, הקישור הממומן פונה לקהל יעד רחב הרבה יותר. כל מי שיחפש בגוגל מידע באמצעות הקלדת מילות מפתח, יקבל במסך תוצאות החיפוש רשימה של אתרים רלוונטיים, שחלקם נבחרים על פי דירוג, וחלקם מוצגים בשדה הצדדי המוקדש לקישורים ממומנים.

הגעה לדף הראשון בתוצאות החיפוש מבטיחה לאתר המוקדם חשיפה בפני כל אותם הגולשים אשר התעניינו בנושא המתאים, וביקשו לקבל אודותיו מידע – ולא רק בפני גולשים שהגיעו לאתר מסוים. הסיכוי שמישהו מהגולשים יקליק על הקישור ויגיע אל האתר המקודם הופך להיות גבוה מאוד, מכיוון שנושא האתר תואם לנושא המעניין את הגולש.

היתרון השני של קידום ממומן ביחס לפרסום רגיל הוא היעדר רתיעה. הקישור הממומן יופיע רק על מסכו של הגולש שנושא האתר מעניין אותו. בנוסף לכך, גוגל מקפידה על עיצוב פשוט ואחיד של מודעות הקישורים הממומנים: הם אינם בולטים, אינם מהבהבים, ואינם מושכים תשומת לב מיותרת. לכן הם לא מעוררים רגשות שליליים בקרב הגולשים.

אם כן, ניתן לומר שקידום ממומן הוא אמצעי יעיל להכרת הגולשים עם האתר בצורה אפקטיבית. היתרונות הרבים של הקישורים הממומנים ביחס לפרסום המסורתי הופכים אותו לשירות מבוקש מאוד. מרבית בעלי האתרים עושים שימוש בקידום הממומן בשלב כזה או אחר של חיי העסק, וחלקם נעזרים בו בדרך קבע.